• Forumvärd

    Vinn Familjebiljetter till Nickelodeondagen 2011!

    Den 28/8 är det dags för Nickelodeondagen 2011 i Stockholm!


    Ta chansen och vinn familjebiljetter till en rolig tillställning!


    Lyssna och njut av artister som bl.a. Amy Diamond, Linda Prichard, Markoolio, Mohombi med flera!
    Självklart kommer även Svampbob och Dora dit!



    http://www.nickelodeon.se/nickelodeondagen/

    Så här tävlar du:
    Låt ditt barn rita en teckning av Svampbob eller Dora.
    Ta ett foto och ladda upp det i denna tråd.
    Skriv en motivering varför just din familj vill vinna.

    Detta kan du vinna:
    1:a pris  Familjebiljetter (4 stycken) till Nickelodeondagen.
    2:a-3:e pris Presentpåse med roliga saker från Nickelodeon

    Tävlingen pågår t.om 22/8
    Vinnare utses av en jury.

     


    Lycka till!! {#emotions_dlg.flower}


     

  • Svar på tråden Vinn Familjebiljetter till Nickelodeondagen 2011!
  • bubbelmaja

    Klart vi är med och tävlar. Detta gick barnen igång på. Vilmer, 5 år, målade Svampbob. 

        

    Sonen har aldrig sett Svampbob förut. Hoppas vi vinner dessa biljetter, så dessa småstadsbor får till en tur till storstaden denna sommar. Det blir en trevlig heldagsutflykt för oss där, barnen får se hur den "riktiga" Svampbob ser ut.  

  • bubbelmaja

    Lillasyster ville så klart också vara med. Hon hittade inga bra pennor, sa hon, så hela Dora blev blå. Hon kämpade på med mönstersaxen, utan att klaga på att hon inte kan som storebror. Hon blev nöjd, och då är det det som får bli hennes bidrag. 



    Det vore roligt om det var hon, minstingen i familjen, som såg till att ta med familjen till Stockholm. Hon älskar musik, liv och rörelse och dans, och det tror jag att denna dag skulle bjuda henne och oss på.  

  • Forumvärd
    bubbelmaja skrev 2011-08-17 19:48:19 följande:
    Klart vi är med och tävlar. Detta gick barnen igång på. Vilmer, 5 år, målade Svampbob. 

        

    Sonen har aldrig sett Svampbob förut. Hoppas vi vinner dessa biljetter, så dessa småstadsbor får till en tur till storstaden denna sommar. Det blir en trevlig heldagsutflykt för oss där, barnen får se hur den "riktiga" Svampbob ser ut.  
    bubbelmaja skrev 2011-08-17 19:53:10 följande:
    Lillasyster ville så klart också vara med. Hon hittade inga bra pennor, sa hon, så hela Dora blev blå. Hon kämpade på med mönstersaxen, utan att klaga på att hon inte kan som storebror. Hon blev nöjd, och då är det det som får bli hennes bidrag. 

    Det vore roligt om det var hon, minstingen i familjen, som såg till att ta med familjen till Stockholm. Hon älskar musik, liv och rörelse och dans, och det tror jag att denna dag skulle bjuda henne och oss på.  
    Åh fina teckningar! Solig
    Hur gammal är lillasyster?
  • bubbelmaja

    Noria är 4 år.

    Inga andra som är med och tävlar ännu? Trodde nästan att jag gjorde något fel, att de skulel skickas någon annanstans istället :) 

  • idiblon

    Tror inte sonen låter mig lägga upp hans bild, han blev inte nöjd.

  • Forumvärd
    bubbelmaja skrev 2011-08-18 13:22:36 följande:
    Noria är 4 år.

    Inga andra som är med och tävlar ännu? Trodde nästan att jag gjorde något fel, att de skulel skickas någon annanstans istället :) 
    Nej då du är alldeles rätt Solig
    Jag hoppas att fler kommer in och tävlar för det är bra priser och det är en kul tillställning!
  • Forumvärd
    idiblon skrev 2011-08-18 16:09:26 följande:
    Tror inte sonen låter mig lägga upp hans bild, han blev inte nöjd.
    Näe blev han inte nöjd
    Stackars liten men den är säkert jättefin {#emotions_dlg.flower}
  • Julutzi


    Här kommer mina barns teckningar! Julia har ritat svambob, hon är 8 år och Emilia har ritat Dora, hon är 3 år. 


     
    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • Julutzi
    Julutzi skrev 2011-08-19 13:35:12 följande:

     


    Här kommer mina barns teckningar! Julia har ritat svambob, hon är 8 år och Emilia har ritat Dora, hon är 3 år. 

     


    Åhå! Jag glömde visst motivering!

    Nickelodeondagen verkar ju hur kul och rolig som helst
    musik är också det våra barn gillar mest!
    Våra tjejer är tokia i Svampbob och Dora
    tänk om de oss till vinnare skulle kora....
    En presentpåse med roliga saker skulle passa perfekt
    då vi till Stockholm har svårt att åka sådär direkt


    ♥ Mamma till Julia 030527, Emilia 080108 och Agnes 100708
  • TooTie
    Detta har min dotter skrivit som motivering:

    "Hej, jag heter xxx, jag är 8 år.

    Min mamma är väldigt sjuk, hon har varit det i 10 månader, hon har fått åka ambulans väldigt många gånger nu.

    Om jag, mamma & pappa fick gå på Nickelodeondagen så skulle vi bli glada, då kan vi skratta en hel dag, och kanske inte gråta alls."


       
Svar på tråden Vinn Familjebiljetter till Nickelodeondagen 2011!