• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Xaxxa

    Ni förstår nog inte min otroliga glädje jag känner, första ÄL kan ha skett, det finns chans till bebis herre Gud!!! Tänk om det så!

  • napoleonissa

    Tänkte att jag skulle visa skillnaden på olika tester på samma dag.

    De två stickorna är från billiga tester och är tagna med morgon urin.

    De två andra testerna är tagna samma dag fast vid lunchtid.

  • Xaxxa
    denbästafamiljen skrev 2013-10-15 05:59:54 följande:
    Tänkte att jag skulle visa skillnaden på olika tester på samma dag. De två stickorna är från billiga tester och är tagna med morgon urin. De två andra testerna är tagna samma dag fast vid lunchtid.

    Vilken skillnad på stickorna och dom andra. Är det ena ett Preg test du testat med?
  • sebbejonte

    Herregud vilken skit dom stickorna verkar vara, syns ju typ inget på dom o ändå är det morgonurinen.


    denbästafamiljen skrev 2013-10-15 05:59:54 följande:
    Tänkte att jag skulle visa skillnaden på olika tester på samma dag. De två stickorna är från billiga tester och är tagna med morgon urin. De två andra testerna är tagna samma dag fast vid lunchtid.

  • sebbejonte

    Vilken dag i cykeln är dom tagna i förhållande till äl?


    denbästafamiljen skrev 2013-10-15 05:59:54 följande:
    Tänkte att jag skulle visa skillnaden på olika tester på samma dag. De två stickorna är från billiga tester och är tagna med morgon urin. De två andra testerna är tagna samma dag fast vid lunchtid.

  • mammie04
    Xaxxa skrev 2013-10-14 22:33:21 följande:

    När tänker du testa nästa gång?
    Jag vet inte, får hem ett gäng testlagret stickor i dag på em så jag antar att det blir då Kommer ju knappast att kunna låta bli när jag har 20 tester till förfogande
  • napoleonissa
    Xaxxa skrev 2013-10-15 06:06:33 följande:

    Vilken skillnad på stickorna och dom andra. Är det ena ett Preg test du testat med?
    Ja det tjockare är preg. Personligen tycker jag att dom alltid har varit bäst. Aldrig nå spökstreck för mig på dom.

    Stickorna har streck men dom syns knappt! Men det är ju jätte stor skillnad på testerna och det är skit konstigt med tanke på att stickorna tydligen ska vara känsliga!
  • sebbejonte

    Hur många dagar efter äl är dom tagna?


    denbästafamiljen skrev 2013-10-15 06:37:45 följande:
    Ja det tjockare är preg. Personligen tycker jag att dom alltid har varit bäst. Aldrig nå spökstreck för mig på dom. Stickorna har streck men dom syns knappt! Men det är ju jätte stor skillnad på testerna och det är skit konstigt med tanke på att stickorna tydligen ska vara känsliga!

  • napoleonissa
    sebbejonte skrev 2013-10-15 06:13:41 följande:

    Vilken dag i cykeln är dom tagna i förhållande till äl?



    Åh, jag önskar att jag kunde svara på den. Min cykel har varit allt mellan 28 dagar och 50 dagar det senaste året. Så när ägglossningen va är lite oklart. Men om jag får bli lite personlig nu så hade jag och min man sex den 28, 30 september och den 2a oktober. Där emellan måste det ju ha skett för alla gånger efter det känns som att det inte borde ge resultat riktigt än och innan va det en vecka mellan gångerna så det borde kanske ge starkare resultat.
  • Xaxxa

    Vad är det för stickor du testade med som det inte syns nåt på? Helt sjukt ju.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester