• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • ramada


    Undra sa flundran om detta nu blir rätt?

    Hoppas det blir rätt bild nudå, BIM -1-2 idag kan man mixtra fram nåt som inte är där tyckte att jag såg nåt supersvagt hemma imorse men svårt att fånga på bild utan trix... Vad tror ni?
  • halmstadcarro
    4tuna89 skrev 2015-01-19 12:29:23 följande:

    Meeen vafan e de här då..

    Fans inte nån digitalt test på butiken vi har här :/

    phpGVx4nZ97742.jpg


    Jag tyckte mej se nåt å trixade. Å visst finns där nåt? :)
  • 4tuna89

    Aha då fattar jag.. Hur går man så på kameran?

    å ja e så osäker har köpt cb både digitalt å vanliga plus får ta imorgon å se.

    RFSU visade svagt å ena hjärtats

    Men inte andra å jag e så orolig att jag är gravid.

    Är mitt uppe i en skilsmässa nyss separerat och han jag dejtar har jag bara i 1 mån helt fel läge isåfall.

    Har tagit minipiller exelutena som vanligt inga piller glömda å tagit alla vid 10-11 på dagen som vanligt.

    Om ja e gravid vad fan ska han tro då? Att jag slarvat fast jag stått å sagt att ja e så noga vilket jag är.

  • halmstadcarro

    Ajdå.. Då får vi nästan hoppas du inte e gravid ju :(
    Jag har en iphone å jag går bara in på ändra, står under bilden, å där finns massa funktioner med ljussättning mm. Provar mej fram bara..

  • 4tuna89

    Okej.

    Ja jag hoppas inte för abort e jag inte för direkt. Har gjort 2 aborter som tonåring å då Fick jag inflammationer i livmodern första ggn fick dom skrapa ut var :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester