• Skrutt 83

    Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

    Hej tjejer!

    Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

    Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!


    ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Alexandra93
    Amandap95 skrev 2020-08-10 19:24:59 följande:

    Asså behöver hjälp. Ska vara i vecka 5+1 men ska testen vara såhär svagt? Nedersta är från imorse ????


    Jag är exakt 5+1 idag och mitt kvällstest utan att ha hållt mig alls såg ut såhär så ja det ser lite svagt ut :/

  • jowald

    Är det någon som ser om det är ett svagt streck eller inte.

    Det syns inte jättetydligt men kanske bara är ett spökstreck?

  • knäpptjej
    jowald skrev 2020-08-11 07:41:56 följande:

    Är det någon som ser om det är ett svagt streck eller inte.

    Det syns inte jättetydligt men kanske bara är ett spökstreck?


    jag tycker mig se ett svagt streck
  • jowald
    knäpptjej skrev 2020-08-11 14:08:30 följande:

    jag tycker mig se ett svagt streck


    Ja jag tycker också de, dock väldigt svagt, får ta ett om någon dag och se om de är tydligare.. Vet inte om dessa tester brukar ge spökstreck?
  • Daphodil
    Bäbiiiis skrev 2020-08-10 19:11:14 följande:

    Tycker mig kunna ana något men jag känner mig inte helt säker. Äl+5 idag bara.


    Ditt test är negativt, men det är ju inte så konstigt om du är äl+5. Hoppas du plussar senare!
  • knäpptjej
    jowald skrev 2020-08-11 14:36:58 följande:

    Ja jag tycker också de, dock väldigt svagt, får ta ett om någon dag och se om de är tydligare.. Vet inte om dessa tester brukar ge spökstreck?


    hmm hmm jag vet inte, vad är det för test?
  • Msofie
    Bäbiiiis skrev 2020-08-10 19:11:14 följande:

    Tycker mig kunna ana något men jag känner mig inte helt säker. Äl+5 idag bara.


    Förlåt, men det är inte fysiskt möjligt att du har ett sträck än, eller att du ens är gravid än, om det är som du säger att det är 5 dagar sedan ÄL. Vet att man ibland vill det så mycket att man ser streck, men vänta 5 dagar till och testa! Hoppas du får plus <3
  • jowald
    knäpptjej skrev 2020-08-11 22:29:11 följande:

    hmm hmm jag vet inte, vad är det för test?


    Tento eller va de hette.

    Men tog ett digitalt idag som visade inte gravid.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester