• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

    Just nu är jag så jävla förvirrad! En kompis?! Seriöst?!

    Har aldrig varit så jävla förvirrad i hela mitt liv som jag är nu ska du veta! Kan vi inte bara vara ärliga mot varandra? Vad är ditt problem?! Det är ju dig jag vill leva med, och jag älskar dig! Jag skiter i åldern. Varför jag har varit så här i vår är pga ditt misstag! För jag var andra kvinnan i några månader innan vi träffades och det var ett jävla helvete!! Hur ska jag lita på dig igen?!

    Ps! I love you!!!!!!!

  • Anonym

    Är glad att vi gjorde slut, men ändå inte! Fattar ingeting just nu! Men jag vill också vara singel nu om jag ska vara helt ärlig. Men jag kommer inte att höra av mig till dig på flera dagar. Men du är ju inte mogen för nåt förhållande fast du är snart 35 år! Så det är väl därför du inte har haft nåt längre förhållande! Haha!!

    Men nu ska jag sluta skriva till dig!!!

  • Kalasbraigt

    Till min pojkvän: du är en tönt som inte säger att du älskar mig.

  • Anonym (Saknar)

    Fan bara för att du är med barn kan du inte behandla mig som skit! i höstas fick jag skit för att jag innte ringde dig tillräckligt och jag svarade att du kan ringa mig när som, tro fan att du inte gjorde tror inte du har ägnat mig ett enda fucking samtal sen jag flyttade för ETT OCH ETT HALVT ÅR SEN. Och nu idag och igår när jag behövde prata med dig så svarar du inte som vanligt och när jag kommer hem så har man eytt jävla meddelande på fb att du är "anti" telefon och säger att de är pga av din jävla graviditet. Fan va sårad jag blir! Dra åt helvete

    till vän 

  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-07 02:03:46 följande:
    Till dig: Hade jag vetat vad jag vet idag, hade jag aldrig gjort vad jag gjorde.
    strunt samma ..vad e det du vet i dag som du inte visste,e det förlåt eller ångest .....
  • Anonym

    till en gamal vänskap..hade du inte haft din kille med dig att förhöra mig om jag en riktig vän riktigt förnedrande  , kallat mig svikare och ala möjliga saker ,kalla mig falsk ,och kastat smuts på mig ,om jag visste detta i förtid  hade jag aldrig gett dig den hjälp,stöd , o allt som jag har ställt upp med , har du berättat det för din kille med då hur det ligger till......eftersom han vill veta om jag e falsk...enough

  • Anonym (Kär!!!)

    Tiden går långsamt! Vill att du kommer snart. Orkar inte vänta längre.
    Hur mår din pappa? Kram

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!