• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (PinkLady rosadam)

    Trodde att du skulle ringa ikväll!! :)

  • Lsm

    Till O!!

    Vad är det som händer?!. Jag struntar i att det är 32 mil emellan oss. Jag vill träffa dig ändå! Jag tror att vi skulle passa ihop. Efter vi hade pratat i helgen var jag super lycklig, och ville prata mera med dig. När du skrev till mig för drygt en månad sen var jag inte så intresserad av dig, men när vi började prata mera i telefon blev jag jätte inreserad av dig. Du var den snyggaste killen jag någonsin har sett när jag fick bilderna. Det verkar som vi har mycket gemensamt nu. Senaste veckan har vi haft lite kontakt tyvärr. Jag undrar varför det är så??. Har du börjat prata med någon annan tjej eller väntar du på att jag ska höra av mig?!

    Kram Sv

  • Anonym (Miss U)

    Jag vet att din uppfattning är att jag bara finns i fantasin... Men ändå vågar du inte bryta. Hur tror du det känns för henne...? Hon vet att jag finns, har du berättat att du älskar mig och att du släpper henne direkt om du och jag ses?

  • Anonym (Till A)

    Jag älskar dig fortfarande, värken i hjärtat av saknaden efter dig går inte över. 

  • Anonym (nn)

    Till M

    Jag önskar att du tog kontakt, så vi kunde prata om vad som hände. Jag såg dig i somras, det måste ha varit du. Vet inte annars varför någon skulle gå så långsamt på andra sidan gatan och titta så. Ville du ta kontakt, eller ville du bara se om det var jag?

  • Anonym (VarbergV)

    Jag är så tacksam för de dagar då jag hittar mig själv igen och jag är så tacksam att jag då kan dela de dagarna med dig. Du har sett mig må så fruktansvärt dåligt så många gånger, att det känns så bra att få vara med dig och må fantastiskt bra! Det känns också så bra att jag aldrig behöver förställa mig. Jag kan vara den jag är och alltid känna mig trygg med det. Du finns där. Jag är tacksam för varje minut tillsammans med dig.

    Jag känner det som att vi smälter in i varandra. Det låter galet, men jag känner mig fysiskt och psykiskt sammanlänkad med dig. Möjligen är jag komplett galen! Möjligen fantiserar jag alldeles för mycket. Möjligen är det kärlek.

  • Anonym (VarbergV)

    M - jag behöver prata med dig. Vet inte riktigt hur jag ska säga detta. Detta är något av det svåraste jag gjort och kanske är det verkligen helt fel av mig att göra det, men jag känner att jag behöver vara helt ärlig mot dig. Mina känslor för dig är långt starkare än vad de borde vara. I ena stunden sänker det mig totalt, för att i nästa stund istället lyfta mig och fylla mig med energi. Jag försöker hantera det, men mina känslor blir bara starkare med tiden.

    Detta är vad jag skulle vilja säga dig. Vad skulle hända då? Vad skulle din reaktion bli?

  • Anonym (tänk)

    quote=77537737][quote-nick]Anonym (VarbergV) skrev 2017-03-27 21:42:47 följande:[/quote-nick]M - jag behöver prata med dig. Vet inte riktigt hur jag ska säga detta. Detta är något av det svåraste jag gjort och kanske är det verkligen helt fel av mig att göra det, men jag känner att jag behöver vara helt ärlig mot dig. Mina känslor för dig är långt starkare än vad de borde vara. I ena stunden sänker det mig totalt, för att i nästa stund istället lyfta mig och fylla mig med energi. Jag försöker hantera det, men mina känslor blir bara starkare med tiden.

    Detta är vad jag skulle vilja säga dig. Vad skulle hända då? Vad skulle din reaktion bli?[/quote]

    Om det var till mig hon jag tycker om och har känslor för skrev skulle jag svara henne så här: Hej! (namn) Tack för ditt mess. Jag vill aldrig mer att du tappar bort den energi som vi båda får av varandra. Jag vill aldrig mer att någon av oss känner oss sänkta när vi kan må bra av varandra. Jag känner samma som du. Det är ömsesidigt. Mina känslor för dig blir starkare och starkare. Jag tänker på dig hela tiden. När jag vaknar. När jag somnar. Men jag vågade inte säga det till dig för jag var rädd. Rädd för att förlora dig och din vänskap. Att göra bort mig. Så nu har du gjort mig lycklig! Kan vi ses och prata? Vill ta på dig, känna dig nära. Får jag? Åh vad jag längtar efter dig!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!