• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Poem)

    Jag kan också konsten att urskilja guld från silver :)

  • Anonym (Tänkeren)
    Du stod där i vassen i ett skimmer, pulsen slog som en trimmer.
    Nu måste jag vara vaken, måste fokusera, ögonen fixeras... mina tankar började saneras.
    Sen tog jag min chans och la mitt kast men du vände dig om och simmade i hast.
    Vad var det egentligen som brast, var det betet eller var det mitt kast?
  • Oviraptor

    Jag är kär i dig... vad fn ska jag göra nu? Det här kommer inte gå bra

  • Anonym (där floden flyter förbi)

    här råder känslan av att inte veta om man är kåt eller kär..

  • someonelikeyou0

    Ha ha ha ha


    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-03-27 17:48:08 följande:

    här råder känslan av att inte veta om man är kåt eller kär..


    Hahaha :) något sådant :)
  • Anonym (MmMm)

    Varför är du så fin ? Varför kan jag inte låta dig vara? Jag försöker låta bli men det går inte. Jag faller för dig allt djupare , det skrämmer mig lite. Varje tanke på dig gör att jag inte kan fungera normalt. , jag går alltid min egen väg. Jag var klar med er..   Var du den som skulle stå i vägen ?  Du är den som får det ...

  • Oviraptor

    Jaja, så är det säkert .. jag är nog bara sugen... feltolkar mina egna känslor. Nya mål : byta jobb, minska kontakten till ett minimum tills dess. Han solar sig bara och jag är en idiot som känner som jag gör.

  • Anonym (där floden flyter förbi)
    Oviraptor skrev 2019-03-27 19:25:39 följande:

    Jaja, så är det säkert .. jag är nog bara sugen... feltolkar mina egna känslor. Nya mål : byta jobb, minska kontakten till ett minimum tills dess. Han solar sig bara och jag är en idiot som känner som jag gör.


    ja. du kanske bara behöver ligga egentligen? (med en skön person).. testa och se om din abstinens efter honom kanske försvinner sen.. lycka till!
  • Anonym (Chilla)

    Jag slutar nu att krusa efter dig!! Är jävligt trött på dina elaka kommentarer.Din självgoda fan! Du är såå liten.Du är en liten tönt.

  • Oviraptor
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-03-27 19:36:10 följande:

    ja. du kanske bara behöver ligga egentligen? (med en skön person).. testa och se om din abstinens efter honom kanske försvinner sen.. lycka till!


    Du har så fel.. ingen brist här. Jag var sarkastisk. Men du kanske ser dig själv i min sits o feltolkar, det är ju inte ovanligt. Kanske kan du testa o ligga med en skön person så löser det sig för dig? Lycka till! :)
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!