• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Oviraptor
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-04-07 10:20:01 följande:

    Jag kan bara relatera till livet jag hade innan jag träffade mannen jag lever ihop med idag, och innan exet före honom (nu snackar vi över 10 år tillbaka i tiden). hade väl en del kks då som det funkade bra med. men med hela situationen runt omkring idag, inte haft känslomässigt sex på år, med törstande ömhetslängtan med mera finns nog risken för att jag skulle falla platt om jag hade sex med någon annan.. men det kanske också vore bra att göra det för att "vakna upp" ? jag vet inte.. ?

    kan du ha sex utan att få känslor?

    är du kompis med din Crush?


    Jag kan, det har hänt. Men i detta fall är det på gränsen, vi skulle behöva sätta gränser tidigt. Jag känner att min crush är jätterolig att hänga med och jag skulle absolut kalla honom för kompis.. men grejen mellan oss gör det svårt att prata med varandra ibland. Det blir tyst ibland, vi kanske tänker på elefanten i rummet då.

    Din sits låter inte bra alls, men jag vet att kidsen kommer först... hur ska detta gå :) jag vill inte ha drama eller skandaler i a f, så det får bli prio ett. Kram
  • Anonym (Tankar)

    Älskar min oräddhet..den tar mig obegränsat långt, vart tar envishet någon, rätt statiskt väl? ;) var du envis därborta så går jag vidare här..lycka till själv :)

    Kram

  • Anonym (Poem)

    Du är väl allt utom orädd.. öhm.. eller försöker du övertala dig själv nu ;)

  • Anonym (Come-hither)

    Lutar mig lugnt tillbaka...

  • Anonym (där floden flyter förbi)
    Oviraptor skrev 2019-04-07 14:32:13 följande:

    Jag kan, det har hänt. Men i detta fall är det på gränsen, vi skulle behöva sätta gränser tidigt. Jag känner att min crush är jätterolig att hänga med och jag skulle absolut kalla honom för kompis.. men grejen mellan oss gör det svårt att prata med varandra ibland. Det blir tyst ibland, vi kanske tänker på elefanten i rummet då.

    Din sits låter inte bra alls, men jag vet att kidsen kommer först... hur ska detta gå :) jag vill inte ha drama eller skandaler i a f, så det får bli prio ett. Kram


    jo den där elefanten är ju inte så rolig att gå att göra med. provat sticka hål på den? den kanske är gjord av luft och bara ren och skär inbillning...

    jag gillar tystnad, hellre det än forcerat prat kan jag tänka ibland:) blir ni obekväma då när det blir tyst?

    ibland har man ju så bra sex att förnuftet får stå tillbaka p g a det där fyrverkeriet som står i centrum. och det kanske är bättre då att vara förklok tänker jag om det skulle hända att efterklokheten inte infinner sig.
  • Anonym (Poem)
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-04-07 19:10:01 följande:

    jo den där elefanten är ju inte så rolig att gå att göra med. provat sticka hål på den? den kanske är gjord av luft och bara ren och skär inbillning...

    jag gillar tystnad, hellre det än forcerat prat kan jag tänka ibland:) blir ni obekväma då när det blir tyst?

    ibland har man ju så bra sex att förnuftet får stå tillbaka p g a det där fyrverkeriet som står i centrum. och det kanske är bättre då att vara förklok tänker jag om det skulle hända att efterklokheten inte infinner sig.


    Elefanten ja det var just den.. det är den som försvårar allt!
  • Oviraptor
    Anonym (där floden flyter förbi) skrev 2019-04-07 19:10:01 följande:

    jo den där elefanten är ju inte så rolig att gå att göra med. provat sticka hål på den? den kanske är gjord av luft och bara ren och skär inbillning...

    jag gillar tystnad, hellre det än forcerat prat kan jag tänka ibland:) blir ni obekväma då när det blir tyst?

    ibland har man ju så bra sex att förnuftet får stå tillbaka p g a det där fyrverkeriet som står i centrum. och det kanske är bättre då att vara förklok tänker jag om det skulle hända att efterklokheten inte infinner sig.


    Jojo det har jag allt stuckit hål i. Den var inte gjord av luft. Vi bekräftade att under andra omständigheter kunde det bli nåt, utan tvekan. Men av moraliska skäl så tog det ändå stopp och sen var stunden borta och vi gick varsin väg. Och nu försöker jag släppa honom.
  • Anonym (där floden flyter förbi)
    Oviraptor skrev 2019-04-07 19:34:17 följande:

    Jojo det har jag allt stuckit hål i. Den var inte gjord av luft. Vi bekräftade att under andra omständigheter kunde det bli nåt, utan tvekan. Men av moraliska skäl så tog det ändå stopp och sen var stunden borta och vi gick varsin väg. Och nu försöker jag släppa honom.


    då kanske det var en platsbunden elefant..
  • Anonym (där floden flyter förbi)
    Anonym (Poem) skrev 2019-04-07 19:27:53 följande:

    Elefanten ja det var just den.. det är den som försvårar allt!


    man kanske ska låta den vara med så den inte känner sig utanför (om den nu verkligen finns där i rummet).
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!