• Anonym (at your service!)

    Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

    Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

    Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

    Jag börjar.

    Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

    "Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

    Din tur. Kör hårt! Skrattande    

  • Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym (Over again)
    Honesty is a very
    expensive gift
    so don't expect it from
    cheap people
  • Anonym (Over again)

    NEVER ARGUE WITH A LIAR.

    YOU CANT WIN BECAUSE
    THEY BELIEVE THEIR
    OWN LIES.
  • Anonym (Over again)

    Jag undrar om något du sa och gjorde var äkta? Var allting bara en falsk skepnad, ett skådespel? Detta lär jag aldrig få svar på.. men om det är så, då är du en hemskt rå och kall människa.

  • Anonym (Ninis)

    Hej! Ville bara säga hej och höra hur det är med dig? 

    Det va några år sen vi pratades vid. Om du minns mig? O jag har inte riktigt kunnat släppa dig. Jag har tänkt på dig sen dess. Kanske fel av mig att skriva till dig så här. Jag har tvekat så länge om jag vågar skriva till dig. Men jag måste bara få säga vilken fin person du verkar vara. 

  • Anonym (Längtan efter dig)
    Anonym (Ninis) skrev 2023-11-06 07:01:04 följande:

    Hej! Ville bara säga hej och höra hur det är med dig? 

    Det va några år sen vi pratades vid. Om du minns mig? O jag har inte riktigt kunnat släppa dig. Jag har tänkt på dig sen dess. Kanske fel av mig att skriva till dig så här. Jag har tvekat så länge om jag vågar skriva till dig. Men jag måste bara få säga vilken fin person du verkar vara. 


    Skicka, vem blir inte glad av en sådan fin komplimang?
  • Anonym (Enigma)

    Här loggar man in av ren vana : /

  • Anonym (Merde)
    Anonym (Enigma) skrev 2023-11-03 22:50:29 följande:

    Dags o lägga ner FL hoppas ni löser alla era problem


    Jo, det har löst sig. Hoppas det löser sig för dig med!


  • Anonym (Enigma)
    Anonym (Merde) skrev 2023-11-06 19:56:02 följande:
    Jo, det har löst sig. Hoppas det löser sig för dig med!


    Löst
  • Anonym (Ninis)

    Jag vet! Jag har funderat så länge på att skriva till honom. 

    Grejen är att jag har en särbo. Han skulle inte uppskatta om jag tog kontakt med en annan man. Spelar ingen roll om det bara är vänskap.
    Men jag saknar verkligen en nära vän. På grund av trauma som tonåring så dras jag mer till killar än tjejer, vänskapligt. 
    Men som vuxen är det svårt att hitta killkompisar.
    Sen jag rädd för att falla för honom och strula till det för mig. 
    När vi pratades vid på min förra arbetsplats så va det bara vänskapligt. O sen känner vi igen varann sen tidigare, iomed att vi sett varann ute på stan o så. 


    Anonym (Längtan efter dig) skrev 2023-11-06 11:29:18 följande:
    Skicka, vem blir inte glad av en sådan fin komplimang?
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!