• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • BaPumba

    Inte skengravid, har aldrig varit det. Usch det måste va jobbigt när kroppen (eller hoppet!) kan lura en så! Men förhoppninsvis e du inte skengravid utan gravid på riktigt Aspartam!

  • Kravmärkt

    BaPumba- ja det är en märklig grej egentligen. Sedan vi började försöka (maj förra året) så har jag fått ont i brösten sista veckan innan mens och även fått molvärk nästan direkt inpå äl fram till mens. Det har jag aldrig haft tidigare så störigt. Men nu vet jag om att det inte behöver betyda graviditet men ändå så tänds ett liiiitet hopp inom mej

  • Nellin

    Aspartam: Ja jag hade ju ofantligt ont i tuttarna och var dålig i magen och väldigt trött. Men jag tycker att de symptomen börjar minska nu. Är fortfarande lite öm i brösten, men har inte alls lika ont längre. Så det kanske vara ett resultat av att ÄL kom igång, och nu när det var ett tag sedan så kanske det minskar. Så jag vet inte vad jag ska tro.

    Det är i alla fall bara 4 dagar kvar till BIM, så inte så farligt ändå. Jag har inte köpt några test ännu, för jag vet själv att jag inte kan vänta då. Jag klarar inte av att ha test hemma, liggandes till BIM. Så jag köper när det är dags att testa. :)

  • Vårväntanochlängtan

    Oj vad man fick läsa ikapp sig här :)
    Nu har jag börjat testa med ÄL stickor och bara håller tummarna till 100% att de ger fullt utslag. Har ju haft jättelånga cyklar senaste tre månaderna, 40, 40 & 34 dagar. Hoppas att det bara trappas ner nu, eller ännu hellre att vi får plus såklart ;) 
    Den taktik vi använder är varannan till var tredje dag fram till 2 dagar efter att jag trott att jag har haft ÄL sen mer när vi känner för det. Nu får vi ju se då om jag totalt missat ÄL innan kanske.
    Hoppas på att detta är den månaden!

  • Kravmärkt

    Men Mave44 Fy fan va trist det är jag vet.. Finns inga ord som tröstar nu men en kram från en som ändå vet hur det känns att misslyckas gång på gång. Välkommen tillbaka när du känner att du vill!

  • Tilly
    BIM Januari 2012

    14: attfångaenfjäril (9:e försöket 1:a barnet) 
    14:  kribb (6e försöket, första barnet) 
    15 
    16 
    17  Svea10 (8:e försöket, andra barnet)
    18  Fru 2011 (tredje försöket, första barnet)
    19 
    20: mave44 (7:e försöket, andra barnet)
    20: Lillsnufflan (8:e försöket, tredje barnet) 
    21: 
    22 
    23: Aspartam (9:e försöket, andra barnet) 
    24: Kaylie (12:e försöket, första barnet) 
    24: Deecember (5:e försöket, första barnet) 
    25: Maramina 26:  
    26: cindy03 
    27 JZ79 (7:e försöket, första barnet)
    28 
    29 
    30: kristin10 (femte försöket, första barnet)
    31

    Febuari 2012
    1
    2
    3
    4 Mariaclaesson(13:e försöket, första barnet) (Med stoor marginal då förra cykeln var 40 dagar!?)
    5
    6
    7 Tilly (9:e försöket, första barnet)
    8
    9
    10
    11
    12
    13
    14
    15. Mysgosmys (9e försöket efter MF, första barnet)
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus