• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Vårväntanochlängtan
    Nellin skrev 2012-03-16 09:57:37 följande:
    Söndermarken: Jag hyser hopp för dig ända tills mensen dyker upp! Heja heja!

    Hoppas: Det är ju väldigt tidigt fortfarande så ett minus betyder ju ingenting!

    Vårväntan: Du kan ju börja äta BDG nu också, det skadar inte. Men á la naturelle funkar ju också såklart! :) 
    Nej såklart inte förstås, kanske ska inom stan i helgen och köpa hem det då :) kanske kan boosta huden lite i alla fall.

    Adnil76: Jag beklagar den förbannade jävla mensen! {#emotions_dlg.flower} 

    Söndermarken:: Hur går det? {#emotions_dlg.flower} 
  • Adnil76

    Brukar vara tapper och ta besked om mens med fattning men nu får det fanimej vara slut på dethär!!! Det räcker nu! Vad fan funkar det inte för. Blir spyfärdig av blotta anblicken av en gravidmage just nu. Måste bryta ihop ett tag för att kunna komma igen denna gång. Helvetes jävla skit rent ut sagt. Så!

  • Hoppas 2012
    Adnil76 skrev 2012-03-16 18:38:28 följande:
    Brukar vara tapper och ta besked om mens med fattning men nu får det fanimej vara slut på dethär!!! Det räcker nu! Vad fan funkar det inte för. Blir spyfärdig av blotta anblicken av en gravidmage just nu. Måste bryta ihop ett tag för att kunna komma igen denna gång. Helvetes jävla skit rent ut sagt. Så!
    Kunde inte vara mer enig gumman!! Man känner bara blä!!!

    Har inte fått mens än men brun flytning igår vilket brukar leda till mens iaf.
  • Nellin

    Jag skickar en stor hög med empati och styrka till er allihop! Hjärta

  • Vårväntanochlängtan
    Adnil76 skrev 2012-03-16 18:38:28 följande:
    Brukar vara tapper och ta besked om mens med fattning men nu får det fanimej vara slut på dethär!!! Det räcker nu! Vad fan funkar det inte för. Blir spyfärdig av blotta anblicken av en gravidmage just nu. Måste bryta ihop ett tag för att kunna komma igen denna gång. Helvetes jävla skit rent ut sagt. Så!
    Jag kände likadant den här gången när mensen kom, det tar på krafterna och man ifrågasätter sig själv så mycket tycker jag om vad i helskotta man bör göra annorlunda och vad är det för fel på mig? Även om det som sagt inte måste vara något alls. 
    Det är tur att vi har varandra att luta oss mot{#emotions_dlg.flower} 

    Stora kramar tjejer! 
  • Rebster

    Som många har sagt här. Det är så skönt att man kan "prata" med någon om detta för jag vill inte berätta det för mina kollegor t.ex. och jag vill inte spy ut allt på min sambo.
    Vad skönt att man hittade den här tråden där alla sätter ord på mina känslor...Nu ser vi framåt till nästa försök! Lycka tillSolig

  • Josefinasfina

    Nya tag och mer fokus på annat! Ska börja springa i spåren nu och försöka lägga frustrationen på träning:)
    Apiforce har jag nu börjat testa!
    Jag känner med er som åter igen fått mens.. nu blir det försök 9 och nu jäklar får det bli ett + för oss!! 

  • kanske 4a

    Hej tjejer hoppar in hos er. 

    Fick den förhatliga mensen i natt trots att jag såg svaga streck på testen igår. Så försök nio att få till en sista liten älskling börjar nu. Känns riktigt jobbigt, vi har haft så lätt förut. Har tre barn sedan innan och har också råkat ut för två utomkveds. Det senaste för ett år sedan då min vänstra äggledare togs bort. Instämmer med vad någon skrev ovan, jag spyr på alla gravidmagar jag ser och blir ledsen när vänner och bekanta berättar att de ska ha barn. Visst glädjs jag med de också men jag blir så sotis!

    Jaja, det brukar ju kännas bättre efter några dagar, nya tag.     


    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus