• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • BaPumba

    Ciccie86: Den där känslan av hopplöshet är tuff, den känner vi nog alla emellanåt!

    Men om du försöker se det från den ljusa sidan är det bra att ni närmar er ett år, för då kan ni få hjälp. Det kanske är något som inte stämmer, och då kommer ni få svar på det, och det finns mycket hjälp att få nu för tiden!

    Jag tyckte själv att det var jobbigast efter kanske 6 månaders försök, för då var det så många månader som gått och samtidigt så många månader kvar för att få hjälp!

  • Rebster
    JZ79 skrev 2012-03-24 01:30:34 följande:
    Mens :(
    Neeej. Jäkla skitmens. Vad tråkigt!
  • Nellin

    Jag tror bestämt att min mens är på ingång, alldeles för tidigt. Märkligt, eftersom jag alltid har så långa cykler och framför allt ALDRIG får den för tidigt, snarare alltid för sent. Men ju förr desto bättre antar jag, för det betyder ju att vi kan börja försöka igen, tidigare än väntat. :)

    Det kanske är bidrottninggelén som förkortat min cykel? Är på dag 26 idag och det kom blod efter sex. Det brukar vara ett menstecken. Har alltid minst 33 dagar i cykeln, men oftast fler. Oh well... framtiden får utvisa! 

    Det är lördag, temperaturen bara stiger och stiger och det växer blommor överallt. Jag tycker det är underbart! 

  • Inelg

    Elektrodiva. Ojoj tack. Hahahaha väldigt specifikt. Kunde inte få det bättre beskrivet. Haha

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus