• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Hoppas 2012

    Hej tjejer!

    Hoppas ni mår bra trots besök av mens och annat :(
    Vi fortsätter peppa varann som vanligt!


    Även om vi inte lyckas med en 2012 bebis ska det ju banne mig bli en 2012 graviditet!

  • JZ79
    Ciccie86 skrev 2012-04-03 12:19:49 följande:
    Här kom mensen med buller och bång, på dag 26 (BIM-2).. Blir så otroligt ledsen!! Ville verkligen hoppas denna gång.. Så idag ska jag börja äta BDG, får se om det hjälper mig! Kram på er alla!
    jävla skitmens! Rynkar på näsan KRAM
    BaPumba skrev 2012-04-03 12:53:26 följande:
    Hej på er tjejer! Jag håller mig lite i bakgrunden och kikar in här ibland när jag får tid, så nu var det ett tag sen!

    Inga fler plus i tråden verkar det som?:( Att det ska va så trögt!!

    Vi fick hem resultatet från sambons test häromdan och han kan skryta med "utmärkta" spermier, känns skönt! Nästa månad blir det till att kolla äggledarna för mig så nu börjar det äntligen hända lite grejer!
    Skönt att makens test va bra! Nu är ju bollen i rullning, så du ska se att ni snart blir med bebis, håller tummarna!!
    kanske 4a skrev 2012-04-03 16:33:37 följande:
    Vill bara säga att jag är så glad att jag hittade den här tråden. Blir ganska jobbigt att bara hänga i trådar där folk plussar till höger och vänster, bara av att titta på killens kalsonger Glad Trist att erkänna,men jag känner bitterheter och avundsjuka när någon plussar fort (och glädje också förståss). Här kan man bli genuint glad och inget annat när någon plussar Hjärta
    Känner samma, känns lättare att hänga med folk som försökt länge och vet hur det är att längta och vänta...Tror vi förstår varandra på ett annat sätt.

    ----------------------

    Försök 10 här nu, äl på gång denna vecka..snart måste det ju bara bli bebis Obestämd
  • Josefinasfina

    Bim imorgon.. (tror jag, det blev lite knäppt när min senaste mens var 6 dagar sen)

    Har inga känningar av något annan än mensen, känns hela tiden att det kommit, då jag tar en tripp till badrummet och upptäcker att "nej det har den inte gjort än"...Och så har jag varit jätte arg/irriterad idag. Mest arg, jag tycker synd om mina kollegor och min älskade sambo (som för tillfället e bortrest men ALLT var hans fel endå;)) Usch idag känner jag mig hemsk. Så imorgon kommer nog tant röd!!!! Fan. 

    Inga gravidkänningar:/  

  • Rebster
    Ciccie86 skrev 2012-04-03 12:19:49 följande:
    Här kom mensen med buller och bång, på dag 26 (BIM-2).. Blir så otroligt ledsen!! Ville verkligen hoppas denna gång.. Så idag ska jag börja äta BDG, får se om det hjälper mig! Kram på er alla!
    Äh, skit också! Om jag får min mens på lördag ska jag också börja med BDG så då kan vi följas åt.
  • Rebster
    BaPumba skrev 2012-04-03 12:53:26 följande:
    Hej på er tjejer! Jag håller mig lite i bakgrunden och kikar in här ibland när jag får tid, så nu var det ett tag sen!

    Inga fler plus i tråden verkar det som?:( Att det ska va så trögt!!

    Vi fick hem resultatet från sambons test häromdan och han kan skryta med "utmärkta" spermier, känns skönt! Nästa månad blir det till att kolla äggledarna för mig så nu börjar det äntligen hända lite grejer!
    Vad gött att simmarna var bra! Måste kännas skönt att få hjälp äntligenGlad
  • JZ79
    Josefinasfina skrev 2012-04-03 19:49:04 följande:
    Bim imorgon.. (tror jag, det blev lite knäppt när min senaste mens var 6 dagar sen)

    Har inga känningar av något annan än mensen, känns hela tiden att det kommit, då jag tar en tripp till badrummet och upptäcker att "nej det har den inte gjort än"...Och så har jag varit jätte arg/irriterad idag. Mest arg, jag tycker synd om mina kollegor och min älskade sambo (som för tillfället e bortrest men ALLT var hans fel endå;)) Usch idag känner jag mig hemsk. Så imorgon kommer nog tant röd!!!! Fan. 

    Inga gravidkänningar:/  
    Hoppas kärringen håller sig borta å du får ett fint plus istället för mens Skrattande Håller tummarna!!
  • Josefinasfina
    JZ79 skrev 2012-04-03 21:09:01 följande:
    Hoppas kärringen håller sig borta å du får ett fint plus istället för mens Skrattande Håller tummarna!!
    TACK:) Ja  Hoppas Hoppas!!

    Hoppas det blir ngt till din ÄL!!

    Detta var mitt försök 10. NU SKA det bli bebis;) 
  • Stora My

    Jag har blivit riktigt förkyld. Inte så man direkt är sugen på mys då, fast som tur är det inte dax för äl-dagarna förrän nästa vecka så jag hinner kurera mig. Ha Ha. Ja lite sjukt men det är ju så man tänker i bebisverkstan. Det blir 9:e försöket för oss, håller tummarna det blir nu.

  • BaPumba

    Vill dela med mig av en liten solskenshistoria. :)

    Jag har en vän som har en vän som försökte väldigt ihärdigt väldigt länge. Det blev massa läkarbesök och utredning och sprutor och allt möjligt. Men så lyckades dem tillslut så nu har dem en liten tjej på snart ett halvår. :)

    Jag blev så glad och alldeles rörd när jag fick veta att dem hade lyckats!

    Massa kämpande, men det gav resultat!

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus