• Äldre 19 Dec 12:01
    1497891 visningar
    23482 svar
    23482
    1497891

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Äldre 3 May 21:11
    Ciccie86 skrev 2012-05-03 07:36:25 följande:
    Nu har det snart gått en månad sedan jag lämnade de första testerna och 10 dagar sedan de andra testerna.. Nu inväntar jag svar.. Kommer de ringa? Skicka brev? Kalla till nytt möte? Jag har ingen aning, men orkar Inte vänta så jag tänker försöka ringa idag :) Vill veta.. Sista här idag, allt verkar ha förkortats rejält tack vara BDG.. Har nog aldrig haft sån här sparsam menstruation :p 4 dagar med väldigt lite.. Så from imorgon tar vi nya tag och myser på! Försök 13 i ordningen (hujedamej vad länge det känns)..Eftersom jag inte vet om och när jag har ÄL så får vi försöka täcka upp hela cykeln ;) jag har en vän som har ÄL två dagar innan mens, och hon har nu lyckats bli gravid med sitt andra barn :) så det finns hopp!

    Stor kram till er alla!



    Ja visst är det segt att vänta på provsvar! Har du ringt dem nu? Kan ju vara skönt att veta hur länge du ska behöva vänta iallafall. På tisdag ska jag äntligen på "spolning"!
  • Äldre 3 May 22:39

    Fortsatt stick och hugg i magen lite då och då och väldigt mycket kissande idag, kanske kanske att BDG har hjälpt oss{#emotions_dlg.flower} 


  • Äldre 3 May 22:41

    Här tror jag äl är på G typ imorgon :) mkt sekret samt lite känningar i magen. Inte sagt nått till maken hihi

  • Äldre 4 May 07:26

    Vårväntanochlängtan: Spännande! Håller tummarna!

  • Äldre 4 May 07:31

    Jag var på Apoteket igår och tänkte köpa äl-stickor men fy vad dyra de är. 220 kr för 7 st Apoliva och Clearblue kostade mer. Jag vill ju bara ha 2-3 stickor. Hur som helst så hade jag ingen aning att det kostar så. Har tidigare beställt billiga från Testlagret. Nu glömde jag givetvis bort att beställa så nu hinner de inte komma innan det är testdags. Får skippa testandet denna månad. Vill inte betala så där mycket, vet ju ändå på ett ungefär när jag har äl. Det svåra är att sexa precis de dagarna. =/

  • Äldre 4 May 07:45

    Stora My
    Känner du av din äl?

  • Äldre 4 May 09:26

    Nu kom mensen som ett brev på posten. Fyfan.

    Den var sen, så jag gjorde ett test igår. Totalblankt. Blev sedan arg på mig själv för att jag var så löjlig som trodde att det kunde vara ett plus.

    Nu får man gråta lite och sedan ladda om. :)    

  • Äldre 4 May 12:06

    Jag ringde dem igår och min gyn/läkare sla ringa mig på måndag då han har telefontiden. Så nu väntar jag bara.. Undrar vad han kommer säga :p Vill egentligen bara veta så att jag kan ta ställning till läget :)
    Mensen tog slut igår så nu börjar vi mysa på, vem vet, kanske har äl tidigare. Kram på er

  • Äldre 4 May 12:34
    yca6pe91 skrev 2012-05-04 09:26:32 följande:
    Nu kom mensen som ett brev på posten. Fyfan.

    Den var sen, så jag gjorde ett test igår. Totalblankt. Blev sedan arg på mig själv för att jag var så löjlig som trodde att det kunde vara ett plus.

    Nu får man gråta lite och sedan ladda om. :)    

    Kram till dig
    Ta ut glädjen i förskott - går det bra blir du glad två gånger, går det åt helvete så har du åtminstone varit glad en gång
  • Äldre 4 May 15:21

    Ser att mitt meddelande försvann som jag skrev tidigare. Skumt.

    Har vul 31 maj.


    # Vide 20100825 #
Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus