• Söndermarken

    Vi som försökt ett tag utan plus

    Vi som har lite svårare att plussa kanske behöver någonstans att få "vädra"lite


    Lycka
  • Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus
  • Kravmärkt
    kanske 4a skrev 2012-06-06 20:38:45 följande:
    Absolut, ingenting kan få mig att inte göra det :)

    Det känns så konstigt att se folk skriva så till mig, så spännande, lycka till, testa i morgon, jag anar något osv. Det är ju jag som brukar skriva så till alla andra, kan detta verkligen hända mig?! :)  

    Kanske är dags nu
  • Två döttrar och en son
    Aaster skrev 2012-06-06 19:12:47 följande:
    Kanske 4 - jag ser absolut ett svaaagt streck på det understa. Inget på det översta däremot.
    Och jag ser tvärtom nånting svaagt på det översta men inget längst ner...
    Håller tummarna hårt!
    Har du kännt nånting annorlunda efter ÄL?
    Vilken sida lossade du ägg från, kände du det?
    Säkert din tur nu!!     
  • kanske 4a
    Två döttrar och en son skrev 2012-06-06 20:51:18 följande:
    Och jag ser tvärtom nånting svaagt på det översta men inget längst ner...
    Håller tummarna hårt!
    Har du kännt nånting annorlunda efter ÄL?
    Vilken sida lossade du ägg från, kände du det?
    Säkert din tur nu!!     

    Haha vad lustigt :) Det är ju bättre eftersom det är inom tiden. Jag anade något svagt innan jag åkte till jobbet, och sen när jag kom hem och det var torkat så syns det en svag skugga. 

    Jag vet inte om jag känt något annorlunda, det är ju lätt att känna efter nu när man kanske plussat. Jag hade jätteömma bröstvårtor från äl och tre dagar efter, sen fick jag massa finnar äl +3 och det brukar jag få några dagarinnan äl och sen några dagar före mens. Jag hade mest ont på höger sida och det är ju där jag har äggledaren kvar. Jag hoppas verkligen det är min tur nu :)  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • Ciccie86

    Håller tummarna för dig också!! :) Här blir det inget denna månad. ÄL idag/imorgon och sambon är jätte dålig. Så det får bli nästa månad :)

  • mammave

    Kanske4: spännande :) Hoppas det blir starkare redan imorgon då, men du är ju tidigt ute med ditt testande :)

  • BVP

    Kanske 4, Håller precis som alla andra här i tråden tummarna för dig!

  • Solrosen 83

    Nu har verkligen alla spår av mens och mensvärk försvunnit helt sen i tisdags kväll. Vet inte ens om jag ska räkna detta som mens. Andra gången på 3 mån sen senaste mensen som jag får så här. Vad sjutton håller min kropp på med!?!

    Nu har jag iaf tagit bdg och rosenrot ett par dagar och tänker fortsätta med det. Så håller vi tummarna att det hjälper mig bli gravid eller åtminstone få en ordentlig mens.

Svar på tråden Vi som försökt ett tag utan plus