• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym
    JOE01 skrev 2012-07-07 06:53:01 följande:
    Har inte blivit av idag "ännu vill säga".
    Varför inte då ? är du inte sugen eller.
  • Anonym

    inte onanerat. där i mot ska jag gå in och låta min man få vakna av en avsugning... Sen spruta mig mellan brösten....

  • Glowstick
    Skål
    Cause you're shining like a glow stick. Girl, your body's so sick. Everybody knows it. And I don't know if you notice
  • CygnusX1
    Anonym skrev 2012-07-07 08:53:32 följande:
    inte onanerat. där i mot ska jag gå in och låta min man få vakna av en avsugning... Sen spruta mig mellan brösten....

     Tungan ute
  • Glowstick

    Först idag..Förvånadeller?

    Snart dags at sy ihop en grupponani 

    gemensam start och så tänker vi på varandra till aktenDrömmer 
    Sedan kan vi fördjupa oss i den upplevelsen. 


    Cause you're shining like a glow stick. Girl, your body's so sick. Everybody knows it. And I don't know if you notice
  • Tessan6

    Klart jag har! Slog igång en porrfilm i datan samtidigt som jag lekte med dildon tills jag fick en grym orgasm ;)

  • JOE01
    Tessan6 skrev 2012-07-08 18:02:57 följande:
    Klart jag har! Slog igång en porrfilm i datan samtidigt som jag lekte med dildon tills jag fick en grym orgasm ;)

    Härligt Tessan du är dig lik.
  • Anonym (alltid sugen...)

    Mmm efter att ha badat i pooolen med familjen som klädde på sig och skulle iväg några ärenden så behöll jag bkinin på och började försiktigt         smekaig själv lite oskyldigt Drömmer. Gick  i gång som f*n och onanerade som fasenio vår trädgård med fingarar långt upp i slidan och fingrar som smekte min ömma klitta... MMdet var gudomligt skönt!!! Kom till slut i en ordentligt stark orgasm somaldrig tycktes vilja ta slut Tungan ute... Sååå skööönt!!!

    Finns en risk att någon hörde mig men det bryr jag mig inget om, min tomt

    Kvinna 35 år, gift barn

Svar på tråden Har ni onanerat idag?