• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Zara02

    Haft en till skön dag på jobbets toalett., två fingrar i min blöta fitta och en på klittan, och då gick det fort.. :)

  • pojken81
    Zara02 skrev 2013-10-21 17:10:32 följande:
    Haft en till skön dag på jobbets toalett., två fingrar i min blöta fitta och en på klittan, och då gick det fort.. :)

    Låter underbart!
  • Jonzonto
    Zara02 skrev 2013-10-21 17:10:32 följande:
    Haft en till skön dag på jobbets toalett., två fingrar i min blöta fitta och en på klittan, och då gick det fort.. :)
    Har inte hunnit med en ända gång idag... Känner mig avis! :(
  • Anonym (girl nextdoor)
    wilhelm50 skrev 2013-10-20 01:12:20 följande:

    Nej det här fungerar bara på ett fåtal män jag har praktiserat det här i många år, men det är fortfarande lika skönt,
    Okej, 20 frågor på det? ;)
    Hur lärde du dig det? Hur gammal var du då? Är det bara ett fåtal män som faktiskt kan göra det?

    Förlåt, TS, jag vet att vi är helt OT, så för att hålla mig till ämnet är mitt svar på frågan: Nej, tyvärr, har inte haft tillfälle idag.
     
  • wilhelm50
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-10-21 21:34:44 följande:
    Okej, 20 frågor på det? ;) Hur lärde du dig det? Hur gammal var du då? Är det bara ett fåtal män som faktiskt kan göra det? Förlåt, TS, jag vet att vi är helt OT, så för att hålla mig till ämnet är mitt svar på frågan: Nej, tyvärr, har inte haft tillfälle idag.  

    Omkring 15 år, vet inte riktigt hur jag kom på det, hade ett visst intresse för grejen , kollar gärna på bilder samtidigt., vet inte hur många killar som gör det här men är nog mycket ovanligt, men för mig här det blivit en livsstil att göra det skönt för mig, självklart onanerar jag ibland också jätteskönt det med, men inte alls så ofta som jag gör min grej som jag gör dagligdags., nu blev du väl klokare hoppas jag
  • Anonym (girl nextdoor)
    wilhelm50 skrev 2013-10-21 23:36:09 följande:

    Omkring 15 år, vet inte riktigt hur jag kom på det, hade ett visst intresse för grejen , kollar gärna på bilder samtidigt., vet inte hur många killar som gör det här men är nog mycket ovanligt, men för mig här det blivit en livsstil att göra det skönt för mig, självklart onanerar jag ibland också jätteskönt det med, men inte alls så ofta som jag gör min grej som jag gör dagligdags., nu blev du väl klokare hoppas jag
    Hm.... min fantasi virvlar....härligt! Flört
    Det är en särskild fetisch?
    Men du tar inte på dig samtidigt som du ser på bilderna? 
  • wilhelm50
    Anonym (girl nextdoor) skrev 2013-10-22 00:04:30 följande:
    Hm.... min fantasi virvlar....härligt!  Det är en särskild fetisch? Men du tar inte på dig samtidigt som du ser på bilderna? 

    Inget speciellt märkvärdigt bara en grej som fungerar bra för mig, ja har en fetisch också som är kopplad till min grej.
  • wilhelm50

    Jag orkade inte längre var tvungen att göra det och det var så sjukt skönt.

Svar på tråden Har ni onanerat idag?