• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (sommar kåt)

    Alltid. Sitter naken på verandan.

  • Smekande

    Förlåt rörde till mina inlogg......ny här.på fl...dagens onani blev naken utomhus när solen värmde upp min redan heta fitta. Jag är kvinna 45, klockan var runt två. Är det fler av er som känner sig kåtare än vanligt? Vet inte om det är sommaren som gör mig kåt hela tiden....

    ...

  • Anonym (DL 2)
    Smekande skrev 2015-07-15 19:45:22 följande:

    Förlåt rörde till mina inlogg......ny här.på fl...dagens onani blev naken utomhus när solen värmde upp min redan heta fitta. Jag är kvinna 45, klockan var runt två. Är det fler av er som känner sig kåtare än vanligt? Vet inte om det är sommaren som gör mig kåt hela tiden....

    ...


    Det är bra, ni bör vara kåta så ofta som möjligt.
  • Anonym (Kåt nu)

    Runkade min kuk i eftermiddags alltid lika sköönt att spruta.
    Fantiserade om härligt goa förbjudna läppar som sög av mig.
    Blir alltid så stenhård då...

    Älskar det, någon som älskar att suga?

  • Anonym (Kvinna 29)

    Min pojkvän onanerade åt mig i morse, med hjälp av vår vibrator. Han gör det ibland när jag är kåt men inte han (jag har större sexlust än honom).

    Jag får inte ut så mycket av att onanera själv, blir liksom inte tillfredsställd, det gör mig bara snarare mer upphetsad. Jag tycker dessutom att det är ganska trist och en smula deppigt, min pojkvän känner likadant och brukar be mig om hjälp om han är kåt men kanske inte riktigt orkar ha sex eller vara aktiv själv, då brukar jag rida, runka eller suga av honom, det ger mig ofta mer än att onanera själv, trots att jag inte kommer själv när jag tillfredsställer honom.

    Nu händer det här inte vid majoriteten av våra sexuella aktiviteter, utan endast ibland. Oftast slickar han mig till orgasm (flera) först, jag suger och runkar lite och vi knullar om vartannat. Onanera (eller suga) åt varandra är något vi gör när den ena inte har lust eller helt enkelt inte har ork nog.

  • binyfiken

    Runkar nu på jobbet, satsen sprutas inne på toalettspegeln

  • Sannastumpa

    Tidigt uppe idag. Har skickat iväg gubben till arbetet. Han var så pillig och kladdig idag och hetsade upp mig så jag fick avsluta själv och fingra mig till en riktigt skön lite orgasm...

Svar på tråden Har ni onanerat idag?