• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (herr gurka)

    Blev en vals med Herr Gurka nyss.


    i morgon får det bli grillad kyckling och tazziki till middag så herr gurka får smaka på rivjärnet :-P

  • Anonym (herr gurka)

    kastar ni eller tvättar ni bara av eventuella grönsaker som fått följa med in i sovrummet?


    Här tvättar jag bara av det sen funkar det till mat mm.


    Det man inte vet det lider man inte av.


    I morgon får vi ju gäster de skulle bara veta var gurkan i Tazzikin varit :-P


    Ni som känner att det här ej är ok. Vet ni då var grönsakerna på affären varit innan ni tog hem dem?

  • Anonym (kvinna 4)
    Anonym (herr gurka) skrev 2017-12-10 01:42:28 följande:

    kastar ni eller tvättar ni bara av eventuella grönsaker som fått följa med in i sovrummet?

    Här tvättar jag bara av det sen funkar det till mat mm.

    Det man inte vet det lider man inte av.

    I morgon får vi ju gäster de skulle bara veta var gurkan i Tazzikin varit :-P

    Ni som känner att det här ej är ok. Vet ni då var grönsakerna på affären varit innan ni tog hem dem?


    Hoppas du tvättar dem innan då annars kanske du får en könssjukdom.
  • anders94

    jepp min sambo fästmö har tyvärr tröttnat på sex konstigt nog fast vi bara e 23 år

    onnanerade för ca 10 min sedan

    Om jag vill njuta så får jag onnanera

  • Anonym (kvinna 4)
    anders94 skrev 2017-12-11 00:15:33 följande:

    jepp min sambo fästmö har tyvärr tröttnat på sex konstigt nog fast vi bara e 23 år

    onnanerade för ca 10 min sedan

    Om jag vill njuta så får jag onnanera


    Gör slut om du inte är nöjd. Det är ditt liv och ditt val och ingen idé att gnälla. Dessutom stavar du fel.
  • Sirk

    Snubbla över denna tråd och härlig läsning,tur man inte är den ända som runkar ofta ???? blir nästan att smygrunka i sängen nu då man blir smått hård av alla kommentarer här

  • Love69
    Anonym (kvinna 4) skrev 2017-12-11 06:40:56 följande:
    Gör slut om du inte är nöjd. Det är ditt liv och ditt val och ingen idé att gnälla. Dessutom stavar du fel.
    Varför så hård i tonen? Dessutom bad han väl inte om din åsikt om hans förhållande?!
  • Anonym (Onanerande man)
    Love69 skrev 2017-12-11 10:25:20 följande:
    Varför så hård i tonen? Dessutom bad han väl inte om din åsikt om hans förhållande?!
    Hon har inte onaneratDrömmer
  • Love69
    Anonym (Onanerande man) skrev 2017-12-11 12:57:40 följande:
    Hon har inte onaneratDrömmer
    Ah såklart!
Svar på tråden Har ni onanerat idag?