• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • johanscam4
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-06-28 10:33:37 följande:

    Att bli sedd tycker jag är spännande, har mina perioder när jag" flashar" ;)


    Samma här, älskar när någon ser på. Hur brukar du göra för att få till en bra/skön flash?
  • Bara mig

    Är så dåligt väder så det finns inget annat än att lägga sig i sängen och ta saken i egna händer

  • Anonym (Navelludd)
    Flerbarnsmamman80 skrev 2018-06-28 10:33:37 följande:

    Att bli sedd tycker jag är spännande, har mina perioder när jag" flashar" ;)
    Grymt sexigt och tändande! Har upplevt några "flashar" av kvinnor på tunnelbanan som råkat glömma trosor just den dagen...  Heta sommardagar har det inträffat på, visst blir man lite extra pilsk när det är såhär varmt..?
  • Bernadotte

    Ligger naken på en klippa nu, och inte långt ifrån mig sitter två kvinnor, lite äldre än mig, också nakna. Det är en klippa emellan oss så vi ser inte varann, men när vi simmat ut några meter så har vi full "insyn" och vi har hälsat glatt och snackat om hur skönt det är... Nu är jag lite kåt och skulle gärna runka, men lite längre bort badar det lite annat folk. Min kuk är hård och ollonet glansigt, lite jobbigt men jag döljer den lite med en tshirt och hoppas på det bästa - skulle gärna ta kontakt men vill inte framstå som en idiot...

    Tjejer, vad skulle kunna funka i såna här situationer, det går ju inte att vara för framfusig..?

  • IdaCharlotta

    Jag är mest nyfiken på om du väntade för något råd när på klippen? Eller tänkte du på nästa gång? Flört Vad hände då med tjejerna?


    Bernadotte skrev 2018-06-28 17:25:56 följande:

    Ligger naken på en klippa nu, och inte långt ifrån mig sitter två kvinnor, lite äldre än mig, också nakna. Det är en klippa emellan oss så vi ser inte varann, men när vi simmat ut några meter så har vi full "insyn" och vi har hälsat glatt och snackat om hur skönt det är... Nu är jag lite kåt och skulle gärna runka, men lite längre bort badar det lite annat folk. Min kuk är hård och ollonet glansigt, lite jobbigt men jag döljer den lite med en tshirt och hoppas på det bästa - skulle gärna ta kontakt men vill inte framstå som en idiot...

    Tjejer, vad skulle kunna funka i såna här situationer, det går ju inte att vara för framfusig..?


  • Bernadotte

    Inget har hänt, skulle gladeligen ta emot goda råd!????

    Dom kanske inte alls är med på noterna, eller så sitter dom där och suktar i hemlighet...;)

  • Anonym (Blue)
    Bernadotte skrev 2018-06-28 17:51:23 följande:

    Inget har hänt, skulle gladeligen ta emot goda råd!????

    Dom kanske inte alls är med på noterna, eller så sitter dom där och suktar i hemlighet...;)


    Få ett "väldigt irriterande" sandkorn i ögat och gå fram lite panikartat och be om hjälp att få bort det. Närkontakt direkt ;)
Svar på tråden Har ni onanerat idag?