• Anonym (nöjd man)

    Har ni onanerat idag?

    Som rubriken lyder...
    Har ni onanerat idag...??
    Hur gjorde ni å vad var klockan?
    Å är ni kille eller tjej?
    Ålder?

    Jag gjorde det i duschen i morse, klockan var halvsex
    Kille å är 44 år
    Så skönt så.....

  • Svar på tråden Har ni onanerat idag?
  • Anonym (mannen50)
    Ballu skrev 2019-08-16 10:56:22 följande:

    Ska onanera nu. Så skönt, kanske med en p rulle.


    Ska köra lite jag med nu
  • Anonym (Specialaren)

    Är jätteskönt att runka till den här tråden. Sprutade mig nyss på magen. Ska gå och ta en dusch nu och tvätta bort sperman. Känner mig nöjd att som snart 70 åring fortfarande har ett runkbehov flera gånger i veckan med en stenhård kuk.

  • Anonym (red moan)
    Nyfiken79 skrev 2019-08-16 09:08:35 följande:

    Vad är det som gör att du stoppar ett finger i rumpan när du onanerar är det skönt eller är det känslan av att det är lite förbjudet som gör det lite pirrig ?

    Jag gillar tanken på att du gör det å är bara lite nyfiken på hur det känns för dej, jag har själv provat med nån plugg när jag runkat å ja kanske att det känns lite förbjudet å därför ger lite effekt men inte mer tyvärr.


    Mest att det är skönt, känslig rumpa öht. Tycker inte fingrar i fittan ger så mycket eftersom jag inte kommer åt på samma sätt som penetrerande sex. Blir snuskigare om jag är rejält kåt, så lite spelar det väl in att det är förbjudet även om jag inte är så mycket för förbud överlag.
  • Nyfiken79
    Anonym (red moan) skrev 2019-08-16 16:26:37 följande:

    Mest att det är skönt, känslig rumpa öht. Tycker inte fingrar i fittan ger så mycket eftersom jag inte kommer åt på samma sätt som penetrerande sex. Blir snuskigare om jag är rejält kåt, så lite spelar det väl in att det är förbjudet även om jag inte är så mycket för förbud överlag.


    Jag är inte heller så mycket för det där med förbjudet men på nått vis så vet man ju ändå att rumpan tillhör den kategorin, jag älskar när jag och min sambo får med lite rump lek i sexet och det roliga är att från början var hon väldigt bestämd på att det hålet är enkelriktat där ska inget in å nu är det hon som ibland plockar fram buttplugs å även dildon jag fäster på kuken för att kunna knulla henne i båda hålen samtidigt å säger jag vill ju gärna ha nått i rumpan också. Använder du nått annat än fingrar i rumpan ?
  • Anonym (red moan)
    Nyfiken79 skrev 2019-08-16 19:36:15 följande:

    Jag är inte heller så mycket för det där med förbjudet men på nått vis så vet man ju ändå att rumpan tillhör den kategorin, jag älskar när jag och min sambo får med lite rump lek i sexet och det roliga är att från början var hon väldigt bestämd på att det hålet är enkelriktat där ska inget in å nu är det hon som ibland plockar fram buttplugs å även dildon jag fäster på kuken för att kunna knulla henne i båda hålen samtidigt å säger jag vill ju gärna ha nått i rumpan också. Använder du nått annat än fingrar i rumpan ?


    Trodde inte heller jag gillade det, fast det är ju svårt att veta om man inte provar. Upptäckte det rätt sent egentligen men nu känns det kul att kunna variera. Har kommit till insikt om att jag är mer pervers än jag anat förr, ha ha. Har emellertid inga leksaker så.
  • Nyfiken79
    Anonym (red moan) skrev 2019-08-16 21:20:27 följande:

    Trodde inte heller jag gillade det, fast det är ju svårt att veta om man inte provar. Upptäckte det rätt sent egentligen men nu känns det kul att kunna variera. Har kommit till insikt om att jag är mer pervers än jag anat förr, ha ha. Har emellertid inga leksaker så.


    Sluta aldrig exprimentera det finns så mycket härligt att uppleva.

    Vad innebär det att vara pervers ? Att göra det man gillar ?

    Hur gammal var du när du upptäckte det å hur gammal är du nu?

    Har du nån som kan hjälpa dej att njuta av det du gillar ?
Svar på tråden Har ni onanerat idag?