• Es Mamma

    Vi som har hängt i testtråden och plussat!

    Jag tänkte att vi som har hängt i "testtråden" och lyckats bli gravida kan fortsätta att följas åt oavsett BF! :)

  • Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!
  • Skrutt 83

    Hej tjejer!
    Vilka fina magar ni har!

    Har varit dålig på att uppdatera, här är det v.40 idag! Samma dag som värkarna startade med Melvin! Spännande att se när liten behagar att komma ut. Längtar så otroligt mkt nu! Tänk när jag startade svagt plus/spökstrecks tråden kändes det som man aldrig skulle få efterlängtade pluset och nu är det 6 dagar till BF, helt galet. Tiden har gått så fort!

  • LisaW111

    Ja,  förstår att du längtar!  Om inte världen vore så orättvis så vore jag ju i samma v som dig då vi plusade ungefär samtidigt vill jag minnas. Hade iaf också BF i Nov som ju sen dessvärre blev MF.

    Håller tumarna att sista tiden går fort för dig nu då ;)   Jag tror jag har BF ca 20 April  

  • lillabambi
    Skrutt 83 skrev 2012-08-31 09:59:00 följande:
    Hej tjejer!

    Vilka fina magar ni har!

    Har varit dålig på att uppdatera, här är det v.40 idag! Samma dag som värkarna startade med Melvin! Spännande att se när liten behagar att komma ut. Längtar så otroligt mkt nu! Tänk när jag startade svagt plus/spökstrecks tråden kändes det som man aldrig skulle få efterlängtade pluset och nu är det 6 dagar till BF, helt galet. Tiden har gått så fort!



    Åh vad spännande :))
  • HelenFr

    Jennie: Ja jag tycker att magen ser helt annorlunda ut... :) Vet du vad det ska bli denna gången, tänkte om det beror på olika kön?

  • Jennie83

    Vi har inte tagit. Reda pa kön någon av gångerna :) men har haft samma mage bade med 1o 2 o nu e den helt annars så de blir spännande o se vad de blir denna gång då 1o2 varit pojkar


    HelenFr skrev 2012-08-31 22:03:25 följande:
    Jennie: Ja jag tycker att magen ser helt annorlunda ut... :) Vet du vad det ska bli denna gången, tänkte om det beror på olika kön?

Svar på tråden Vi som har hängt i testtråden och plussat!