• Anonym (ts)

    Kan jag anmäla honom för våldtäkt?

    Jag och min sambo brukar ligga och prata fantasier. En av mina är att bli våldtagen (vilket jag tror ganska många andra också fantiserar om). Jag sa att "det självklart bara är en fantasi". Denna fantasi känner han till.
    I natt vaknade jag av att han höll fast mig och tvingade sig på mig. Jag skrek och försökte ta mig loss medan han pressade sig in.. Vill inte gå in på mer detaljer..
    Efter la han sig bara och sov.. Jag visste inte vad jag skulle göra.. Låste in mig på toan och satt där tills han bankade på och ville in på morgonen..
    Då flinade han lite emot mig och frågade hur jag mådde, jag bröt ihop och frågade vad fan tror du.. Då sa han nåt i stil med "men oj, jag ville ju bara att du skulle få din fantasi"..

    Jag mår illa.. Han kommer hem från jobbet snart och jag vill inte se honom.. Kan jag anmäla honom för det här? Han tycker att det bara var "en lek".. 

  • Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?
  • ftp
    Lufsan skrev 2012-07-14 10:38:35 följande:
    Nej, inte efter en sådan sak. 

    Förstår inte hur du kan försvara honom? Brukar du själv våldta din flickvän? Om hon skulle säga att hon fantiserade om att ha analsex skulle du bara överraska henne med att trycka in den när ni hade sex? Utan att du kollat med henne om det var okej?
    Efter vilken sak, dom hade sex.
    Det är en utmattade sysselsättning så det är inte det minsta underligt att man somnar efter.

    Försvara slutresultaten och mer kasta ett nytt ljus på hur det började är två helt skilda saker, det blev uppenbarligen helt fel i slutändan men med tanke på att det verkar vara en "simpel" missförstånd så är det inget man springer till polisen med.

     
  • ftp
    Lufsan skrev 2012-07-14 10:40:55 följande:
    Nej, det är inte okej. Bara för att man säger att man fantiserar om våldtäkt så betyder inte det "våldta mig". Och när en kille kan behålla ståndet när hans flickvän gråter och ber honom att sluta är bara vidrigt. 

    De skulle ha pratat om saken. En våldtäkt sitter kvar med en för livet och är inget man bara gör mot någon på det där sättet.  
    Inte det minsta, det finns många som tänder på hårdare tag och såna situationer, fullt normalt.
    Speciellt när man har i förväg fått frikort att göra så.
     
  • Kattdamen
    ftp skrev 2012-07-14 10:45:44 följande:
    Inte det minsta, det finns många som tänder på hårdare tag och såna situationer, fullt normalt.
    Speciellt när man har i förväg fått frikort att göra så.
    Som inte är fallet i det här läget. Ts berättade om en fantasi, och var tydlig med att säga det var en fantasi och inget hon ville uppleva.

    Ts kille valde ändå att våldta henne.
    En kopp te, tack.
  • Lufsan
    ftp skrev 2012-07-14 10:45:44 följande:
    Inte det minsta, det finns många som tänder på hårdare tag och såna situationer, fullt normalt.
    Speciellt när man har i förväg fått frikort att göra så.
    Nej det är inte fullt normalt att fortfarande ha stånd när ens flickvän gråter och ber än att sluta. 

    Ditt resonemang får mig att vilja kräkas... Du har uppenbarligen ingen förmåga till empati. Du kan inte förstå hur det känns för en tjej att gå igenom en sådan sak. Hur man ens kan tro sig ha rätten att chansa i ett sådant läge är hemskt. 
    En dag i sänder.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    ftp skrev 2012-07-14 10:45:44 följande:
    Inte det minsta, det finns många som tänder på hårdare tag och såna situationer, fullt normalt.
    Speciellt när man har i förväg fått frikort att göra så.
    Det finns inget som helst frikort här, det är ju det som är problemet.
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • Lufsan

    Hon sa klart och tydligt att det "bara var en fantasi". Det betyder inte "våldta mig mitt i natten". 


    En dag i sänder.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Lufsan skrev 2012-07-14 10:49:00 följande:
    Nej det är inte fullt normalt att fortfarande ha stånd när ens flickvän gråter och ber än att sluta. 
    Nu ska vi nog skilja på två olika saker här, dels våldtäkt och dels "våldtäkt" med bådas acceptans. Det är inte särskilt onormalt att bli upphetsad av motstånd och gråt vid sexuella situationer när båda är med på det, när den ena parten inte är det så är det däremot inte lika normalt.
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • Lufsan
    ftp skrev 2012-07-14 10:43:57 följande:
    Efter vilken sak, dom hade sex.
    Det är en utmattade sysselsättning så det är inte det minsta underligt att man somnar efter.

    Försvara slutresultaten och mer kasta ett nytt ljus på hur det började är två helt skilda saker, det blev uppenbarligen helt fel i slutändan men med tanke på att det verkar vara en "simpel" missförstånd så är det inget man springer till polisen med.

     
    Nej!!! När en tjej säger "det är självklart bara en fantasi" till och med. Så finns det inget som helst utrymme för missförstånd. Dom hade inte sex, han hade sex med henne! Hon blev våldtagen! 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-14 10:50:45 följande:
    Nu ska vi nog skilja på två olika saker här, dels våldtäkt och dels "våldtäkt" med bådas acceptans. Det är inte särskilt onormalt att bli upphetsad av motstånd och gråt vid sexuella situationer när båda är med på det, när den ena parten inte är det så är det däremot inte lika normalt.
    Det har jag inte sagt heller, det jag pratade om var denna situation där parterna inte pratat och pojkvännen inte kan säga om hennes tårar är på riktigt eller inte. Vilket de uppenbarligen var. 
    En dag i sänder.
Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?