• Anonym (ts)

    Kan jag anmäla honom för våldtäkt?

    Jag och min sambo brukar ligga och prata fantasier. En av mina är att bli våldtagen (vilket jag tror ganska många andra också fantiserar om). Jag sa att "det självklart bara är en fantasi". Denna fantasi känner han till.
    I natt vaknade jag av att han höll fast mig och tvingade sig på mig. Jag skrek och försökte ta mig loss medan han pressade sig in.. Vill inte gå in på mer detaljer..
    Efter la han sig bara och sov.. Jag visste inte vad jag skulle göra.. Låste in mig på toan och satt där tills han bankade på och ville in på morgonen..
    Då flinade han lite emot mig och frågade hur jag mådde, jag bröt ihop och frågade vad fan tror du.. Då sa han nåt i stil med "men oj, jag ville ju bara att du skulle få din fantasi"..

    Jag mår illa.. Han kommer hem från jobbet snart och jag vill inte se honom.. Kan jag anmäla honom för det här? Han tycker att det bara var "en lek".. 

  • Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?
  • ftp
    Kattdamen skrev 2012-07-14 10:47:45 följande:
    Som inte är fallet i det här läget. Ts berättade om en fantasi, och var tydlig med att säga det var en fantasi och inget hon ville uppleva.

    Ts kille valde ändå att våldta henne.
    ts uttryckte en av sina innersta fantasier och mannen valde att förverkliga den, personligen brukar jag vara överlycklig när det händer mig.
    Det blev fel i ts fall men man får se saker för vad dom är.
     
    Utan en föregående konversation skulle det vara en solklar våldtäkt men omständigheter kring detta gör det inte så självklart.
     
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Lufsan skrev 2012-07-14 10:53:34 följande:
    Det har jag inte sagt heller, det jag pratade om var denna situation där parterna inte pratat och pojkvännen inte kan säga om hennes tårar är på riktigt eller inte. Vilket de uppenbarligen var. 
    Du skrev "gråter och ber en sluta" och jag förtydligade att det inte är allmängiltigt och att det de facto är normalt, under vissa omständigheter.
    sporadiskatankar.blogspot.com -- Uppdaterad 8 maj.
  • Lufsan
    ftp skrev 2012-07-14 10:54:00 följande:
    ts uttryckte en av sina innersta fantasier och mannen valde att förverkliga den, personligen brukar jag vara överlycklig när det händer mig.
    Det blev fel i ts fall men man får se saker för vad dom är.
     
    Utan en föregående konversation skulle det vara en solklar våldtäkt men omständigheter kring detta gör det inte så självklart.
    Du förstår inte! Hon sa att "det bara är en fantasi" alltså att det INTE var något hon ville uppleva. 
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-14 10:54:41 följande:
    Du skrev "gråter och ber en sluta" och jag förtydligade att det inte är allmängiltigt och att det de facto är normalt, under vissa omständigheter.
    ja om man vet att den andra inte menar allvar. Det var inte det jag syftade på. 
    En dag i sänder.
  • ftp
    Lufsan skrev 2012-07-14 10:49:00 följande:
    Nej det är inte fullt normalt att fortfarande ha stånd när ens flickvän gråter och ber än att sluta. 

    Ditt resonemang får mig att vilja kräkas... Du har uppenbarligen ingen förmåga till empati. Du kan inte förstå hur det känns för en tjej att gå igenom en sådan sak. Hur man ens kan tro sig ha rätten att chansa i ett sådant läge är hemskt. 
    Nu har jag inga siffror framför mig men bdsm sfären är stor där man leker just med hårdare lekar och lever ut sina grövsta fantasier, smärta och tårar involverat, inget onormalt med det även om det kan vara svårt att förstå för folk som utövar endast vanilj sex.

    Jag har empati, för båda parter.
  • Lufsan
    ftp skrev 2012-07-14 10:55:54 följande:
    Nu har jag inga siffror framför mig men bdsm sfären är stor där man leker just med hårdare lekar och lever ut sina grövsta fantasier, smärta och tårar involverat, inget onormalt med det även om det kan vara svårt att förstå för folk som utövar endast vanilj sex.

    Jag har empati, för båda parter.
    Har redan svarat på detta ovan. 

    Haha, det märks inte ett dugg. Och jag förstår inte hur man kan ha empati med en våldtäcksman. 
    En dag i sänder.
  • ftp
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-14 10:49:01 följande:
    Det finns inget som helst frikort här, det är ju det som är problemet.
    Det _blev_ ett problem vilket inte är en självklarhet innan.
     
     
    Lufsan skrev 2012-07-14 10:55:00 följande:
    Du förstår inte! Hon sa att "det bara är en fantasi" alltså att det INTE var något hon ville uppleva. 
    Jag sa också att det bara var fantasier till min partner innan vi började vår mystiska bana i dom mörkare delar av sexlivet, blev inte mindre lycklig för att mina fantasier blev verklighet över natten.
     
  • Lufsan
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-07-14 10:56:52 följande:
    Och jag förtydligade det eftersom jag ansåg (och anser) att din förklaring inte var tillfredställande.Jag säger inte emot dig.
    Okej
    En dag i sänder.
  • Lufsan
    ftp skrev 2012-07-14 10:57:49 följande:
    Det _blev_ ett problem vilket inte är en självklarhet innan.
     
     
    Jag sa också att det bara var fantasier till min partner innan vi började vår mystiska bana i dom mörkare delar av sexlivet, blev inte mindre lycklig för att mina fantasier blev verklighet över natten.
    Men jag antar att dina fantasier inte handlade om att hon höll fast dig och våldtog dig i röven med en dildo? 
    En dag i sänder.
Svar på tråden Kan jag anmäla honom för våldtäkt?