• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Nockanpockan
    Tom Araya skrev 2012-12-30 05:07:14 följande:
    Jag ber om ursäkt om jag tidigare antytt en osmickrande ålder hos dig...i själva verket är du ju både ung och vacker....en riktig godbit! Solig
    Ursäkten accepterad Ung är jag i vart fall Ett tag till :-P
    It's so FLUFFY!
  • Anton Chigurh
    Nockanpockan skrev 2012-12-30 15:52:42 följande:
    Ursäkten accepterad Ung är jag i vart fall Ett tag till :-P
    Michelle Pfeiffer är en av världens vackraste kvinnor, Nockan, en av världens vackraste. Och du matchar henne. Lätt
    Du är inte snyggare än Michelle, men du är tamejfan lika grann.


    Så du är inte "bara" ung, Nockan !!! Den saken är klar...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-30 15:28:05 följande:
    Jag hade lätt tagit honom nu också om jag vore singel. Kroppen är det då inga som helst fel på.
    Jag kan bara beklaga att du inte är singel, Rose, jag hade tagit dig vilken dag som helst. Du har en tursam gubbe....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym


    äsch jag ger mig, här har ni en blid på mig
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-12-30 16:04:04 följande:


    äsch jag ger mig, här har ni en blid på mig


    WOW
    , det kallar jag riktiga kuksugarläppar...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nockanpockan
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 16:01:02 följande:
    Michelle Pfeiffer är en av världens vackraste kvinnor, Nockan, en av världens vackraste. Och du matchar henne. Lätt. 
    Du är inte snyggare än Michelle, men du är tamejfan lika grann.

    Så du är inte "bara" ung, Nockan !!! Den saken är klar...
    Naaaw! Min charmör Vore jag inte redan upptagen så! Anton.. Du vet verkligen hur man smälter hjärtan! {#emotions_dlg.flower}
    It's so FLUFFY!
  • Anton Chigurh
    Nockanpockan skrev 2012-12-30 16:06:28 följande:
    Naaaw! Min charmör Vore jag inte redan upptagen så!

    Anton.. Du vet verkligen hur man smälter hjärtan! {#emotions_dlg.flower}
    Jag vet, Nockan, och trots vad alla jävla dönickar påstår om mina omdömen och komplimanger, Nockan, så menar jag varenda en. 100 % ärligt. Så även dessa till dig, du är så jävla grann, din utstrålning är helt outstanding.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-30 16:04:04 följande:


    äsch jag ger mig, här har ni en blid på mig
    Detta är en feelgood tråd.
    Men detta får mig att må "bad".
    Lollo har väl dessutom varit död i 10 år..... 
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 16:02:59 följande:
    Jag kan bara beklaga att du inte är singel, Rose, jag hade tagit dig vilken dag som helst. Du har en tursam gubbe....
    Jag säger också att du Anton vet verkligen hur man ska få en tjej på gott humör. Tack för att du finns på FL och förgyller dagen. En mycket tacksam kontrast till alla gnällkärringar och tråkmånsar.

    Puss. Hjärta 
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Nockanpockan
    Anton Chigurh skrev 2012-12-30 16:18:18 följande:
    Jag vet, Nockan, och trots vad alla jävla dönickar påstår om mina omdömen och komplimanger, Nockan, så menar jag varenda en. 100 % ärligt. Så även dessa till dig, du är så jävla grann, din utstrålning är helt outstanding.....
    De är bara avundsjuka för att de inte kan uttrycka sig på samma sätt och samtidigt mena det.. 

    Jag blir seriöst glad var gång du skriver något positivt, uppiggande och fint till mig eller någon annan!

    Det behövs mer av den varan på nätet överlag...

    Jag tackar ödmjukast för dina fina komplimanger! Du är en helt fantastisk man, Anton! {#emotions_dlg.flower}Hjärta'Niger fint*
    It's so FLUFFY!
Svar på tråden Helkroppstråden