• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • LoLs pappa
    Anonym (mepetite) skrev 2013-01-03 18:04:36 följande:

     


    God fortsättning!
    Önskar dig detsamma
  • Vanilla ice queen
    Tom Araya skrev 2013-01-03 16:37:31 följande:
    Vad fin du är!
    Vad är målet för träningen, bygga muskler?
    tack Ja jag håller på att bygga muskler och sen ska jag träna bort fettet och få fram det jag just nu bygger upp
  • Anonym (Loveheart)


    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-03 17:44:24 följande:
    Hmm.. känner igen dig.. Har du stått med ett paraply intill en formel-1 förare på Monza? ;)
    Och om du nu inte har det, host, så platsar du!

    Ta en ståendes också :D
    På begäran..................
  • Tuum Sequere Cor
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-03 18:15:41 följande:
    tack Ja jag håller på att bygga muskler och sen ska jag träna bort fettet och få fram det jag just nu bygger upp
    Delmålsbild?
  • Anonym

    Får man önska sig en bakifrån, lutandes framåt oxå, du vet the Gap

  • Tom Araya
    Vanilla ice queen skrev 2013-01-03 18:15:41 följande:
    tack Ja jag håller på att bygga muskler och sen ska jag träna bort fettet och få fram det jag just nu bygger upp
    Jag gissade på muskler då det ser lite slappt ut på armarna samtidigt som du inte är varken stor eller väger särskilt mycket. Min bedömning är alltså att det inte skulle skada att få kroppen fastare men jag ser inga behov av att bli mindre eller gå ner i vikt.
    Lycka till Solig och håll oss uppdaterade...gärna med vackra bilder. Flört
  • Tuum Sequere Cor
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-03 18:17:31 följande:
    På begäran..................
    Ååå det är ju helt fantastiskt vackert!
    Synd att man inte har någon kvinna att tillgå.. Finns lite frustration att jobba ut nu ^^
  • I Rose I
    Anonym (Salsa) skrev 2013-01-03 17:13:29 följande:
    Rose, vet hur det är. Har själv snöat in på div kroppsdelar i perioder men insett att det bara sitter i mitt eget huvud. Ingen annan som ser det som i mina ögon inte är perfekt. Kroppar är vackra och unika lika mkt som personligheten är unik. Tycker att många verkar ha glömt bort det där och att det på ngt sätt anses fult att vi här olika kroppar och olika preferenser vad gäller det vi anser bara hett, vackert, sexigt osv.. Man får lov att gilla och dras till en viss personlighet men gud förbjude om det gäller kroppar. Tycker denna tråd är fantastisk på så sätt att alla här inne verkar gilla olika och det skiljer sig mkt åt alla dessa kroppar och delar av den spm visas upp.
    Du har en jättefin sexig kropp. Jag tror inte du direkt lider av sexbrist eller kommentarer från killar och själv gör jag verkligen inte det så det där med låren är något som jag står ut med. Bara att titta så där förförisk med ögonen, knäppa upp skjortan så där lagom långsamt så har varenda kille jag haft fått annat att tänka på.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
Svar på tråden Helkroppstråden