• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • thessa
    Anton Chigurh skrev 2013-01-03 08:31:08 följande:
    Det hoppas jag för allt jävla smör i Småland att den får vara, thessa, det är fan inte klokt, jag kan inte fatta att det finns så mycket vackra damer här på FL.

    Du är nåt i in i helvete grann, thessa. Jag vill se mer.

    Ha en bra dag.....Hjärta

     
    Och du är lika underbar som alltid Anton ;)

    Bara för din skull kanske jag måste ta och fixa en bild till. Kyss
  • thessa
    lille Birger skrev 2013-01-02 23:24:47 följande:
    Det är bra att du duschar så du blir en ren och fin flicka eller tant.
    hmm. jo duscha är bra. men kategorin tant hoppas jag att jag slipper hamna under ;)
  • thessa
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-03 14:59:58 följande:
    Tog en lite snabbt.. blev dock på en begränsad yta

     


    riktigt snyggt, även fast du har jeans på ;)
  • thessa
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-03 19:14:56 följande:
    Får se hur länge jag kan med att hosta den här bilden.Skämsflic.kr/p/dHankF
    denna gillar vi! ;)
    vill gärna se mer ;)
  • thessa
    Putt B skrev 2013-01-03 16:30:30 följande:
    Kan ju läggas upp bland mina bilder förvisso... ;)
    jag minns inte riktigt om jag hann och se din bild eller ej.. jag har för mig att jag gjorde det och att jag gillade den ;)

    nu måste jag se om du lagt upp den bland dina bilder. annars får du ta och göra det! ;)
  • Tuum Sequere Cor
    thessa skrev 2013-01-03 20:52:00 följande:
    denna gillar vi! ;)
    vill gärna se mer ;)
    Så länge du fortsätte att posta så ska ja skicka in nya =D
  • thessa
    Tuum Sequere Cor skrev 2013-01-03 20:54:56 följande:
    Så länge du fortsätte att posta så ska ja skicka in nya =D
    får väl försöka åstadkomma en till ikväll då ;) men då förväntar jag mig fler från dig med ;)
  • Max

     


     



    Så ja, fick göra det på datorn iställetTungan ute

  • thessa
    Max skrev 2013-01-03 21:15:07 följande:

     


     


     


    Så ja, fick göra det på datorn iställetTungan ute


    you know I like it ;) Kyss
  • Anonym

    Skit, vad vissa smörar för alla som lägger upp bilder. Ssmma stuk på kommentarerna - oavsett vem det handlar om! Allt för att fiska till sig fler bilder! Usch! Kunde inte hålla tyst nu!

Svar på tråden Helkroppstråden