• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • nyttmedelande
    Anonym skrev 2013-01-14 20:54:53 följande:

     ... Den som diggar min rumpa måste ha fel i huvet, så är det bara.

    Jag har läst många trådar här på fl och det finns gott om människor som har något fel i huvudet har jag lärt mig Glad
  • Anonym (50+)
    Anonym skrev 2013-01-14 20:54:53 följande:

      Alla har vi väl komplex för nåt, men just rumpa ( tjej) är ju så viktigt.

    Jag tycker rumpan är superviktig på en man också. Jag sätter lätt rumpans utseende på delad förstaplats med låren vad gäller mäns utseende. Dock har jag noterat att män inte bryr sig särskilt mycket om att träna och visa sina rumpor. Många män har brallor med häng och då ser man ju inte hur rumpan ser ut därunder. Killarna på gymet ser man sällan göra rumpövningar så dom flesta män kanske inte har så mycket rumpa att visa upp ?
  • nyttmedelande
    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat Skäms



    För tusan, ta bort bilderna  Glad  Jag sitter på jobbet, det går inte att titta på något så vackert här
  • Max
    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat



    Wow, du är verkligen såååå fin... Vilken fin kropp du har
  • Anonym
    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat

    Gaaaaah, det är en SÅN rumpa jag vill ha! Vill, vill, vill! Skatta dig lycklig med den bakdelen ( schysst övrig kropp också) om jag vore dig, skulle jag gå i string endast, var dag. Seriöst.
  • Shorona

    Dina bilder har inspirerat mig till att ta tag i träningen igen. Tack! Du har en jättefin kropp och jag hoppa jag kan komma någorlunda i närheten av din form!


    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat

  • Anonym
    Anonym (50+) skrev 2013-01-14 21:00:32 följande:
    Jag tycker rumpan är superviktig på en man också. Jag sätter lätt rumpans utseende på delad förstaplats med låren vad gäller mäns utseende. Dock har jag noterat att män inte bryr sig särskilt mycket om att träna och visa sina rumpor. Många män har brallor med häng och då ser man ju inte hur rumpan ser ut därunder. Killarna på gymet ser man sällan göra rumpövningar så dom flesta män kanske inte har så mycket rumpa att visa upp ?

    Håller med, men mäns häckar är ju lite annorlunda. Dom ska ju liksom inte vara kvinnligt svarvade, vilket jag vill ha, på mig själv. En mansrumpa, kan ju som du säger, lätt döljas i pösiga hängjeans. Och män får ju aldrig striae ( oftast) eller skrattgropar i skinkorna. Deras röv är ju i allmänhet alltid ok, oavsett vikt också, deras fett sätter sig ju främst på magen.
  • nyttmedelande
    Shorona skrev 2013-01-14 21:05:28 följande:
    Dina bilder har inspirerat mig till att ta tag i träningen igen. Tack! Du har en jättefin kropp och jag hoppa jag kan komma någorlunda i närheten av din form!
    Det här är så himla rätt sätt att tänka Glad

    Istället för att bli nedstämd när man jämför sig med andra, så ska man känna sig sporrad att utveckla sig
  • Anonym (50+)
    niceelinice skrev 2013-01-14 20:56:28 följande:
    Ok, nu blev det lite mer naket än planerat...men ni har varit så snälla mot mig i den här tråden så mitt självförtroende ökat en aning, så nu gör jag faktiskt något såhär vågat Skäms

     



    Du har en fantaskt snyggt deffad mage, lagom med synliga rutor! Det jag tycker är allra snyggast på dig och som inte syns på denna bilden är vaderna. Perfekta! Rumpan, som verkar vara din Akilleshäl, tycker jag är nästintill perfekt, men okey lite mer put skulle inte göra den fulare......
    Din kropp är nästintill perfektion enl. mitt skönhetsideal, det enda jag skulle vilja ha lite mer av är axel- och armmuskler. Får man fråga hur lång du är?  
  • Shorona

    Jag stjälpte faktiskt i mig en Ben & Jerry cookiedough för ca 1,5 timma sen, men kom på bättre tankar efter att ha sett hennes bilder. Blev en tur på crosstrainern efter det.


    nyttmedelande skrev 2013-01-14 21:08:29 följande:
    Det här är så himla rätt sätt att tänka

    Istället för att bli nedstämd när man jämför sig med andra, så ska man känna sig sporrad att utveckla sig

Svar på tråden Helkroppstråden