• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • nyttmedelande
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 22:35:14 följande:
    Det du har gått upp i vikt är nog det du håller i handen Tungan ute

    Väldigt fin kropp och fina tatueringar Glad 

    Man kanske ska tatuera sig någon dag Drömmer
  • niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-14 22:30:12 följande:
    Hur kan man vara så fin?! Skulle lätt dödat för din kropp!
    Oj, tack så mycket =)
    Tom Araya skrev 2013-01-14 22:30:23 följande:
    Det gör absolut ingenting att du glömde ta på dig för din kropp gör sig bäst i födelsedagskostymen. FlörtSolig

    Haha, tack tack så snäll du är =)
     
  • Max
    Bonnevier skrev 2013-01-14 22:24:13 följande:
    ohh vilken fin kropp! Helt lagomt för min smak! (:



    Tack så mycket :)

    Du är oxå otroligt fin;) och jag gillar verkligen dina tatueringar.. Sexigt
  • Anonym
    niceelinice skrev 2013-01-14 22:35:08 följande:
    Nä, inga som helst biverkningar. Jag var smal när jag började, men i tonåren blir man ju lätt lite extra kroppsfixerad så då fick jag ju för mig att banta och gjorde det till och från hela tonåren. Kanske var därför. Men har inte gjort det sedan dess och inte heller gått upp desto mer i vikt...förutom när jag fick för mig att äta mycket snask. Vägde väl 58 som mest då.

    Ok. Låter bra! :)
  • niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-06 20:09:46 följande:

    Jag gör en för laget! Känns dock som att man gått upp något kilo nu de senaste dagarna då jag syndat ordentligt med choklad.. Det är ju för gott för att kunna motstå!!!


    2 kids har även bott i mig men inte påverkat min kropp speciellt mycket!



    Men..vad är det jag ser?? Du har ju redan en nästan likadan kropp som mig. Inte mycket som skiljer....ja du har mindre höfter än mig...och större bröst ;) Riktigt fin =)
  • Bonnevier
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 22:35:14 följande:
    Det du har gått upp i vikt är nog det du håller i handen Tungan ute

    Väldigt fin kropp och fina tatueringar Glad 
    Åh så snällt sagt! Tusen tack. 
    nyttmedelande skrev 2013-01-14 22:35:56 följande:

    Man kanske ska tatuera sig någon dag Drömmer

    Det tycker jag absolut du ska göra! När man väl börjar brukar man dock inte nöja sig med en, enda nackdelen är att det är en jävla dyr hobby 


     


    Max skrev 2013-01-14 22:36:13 följande:



    Tack så mycket :)

    Du är oxå otroligt fin;) och jag gillar verkligen dina tatueringar.. Sexigt

    Man tackar! Jag gillar oxå mina tattoos, är dock inte klar än med den delen. Det ska bli en heldel mer! (:

  • Bonnevier
    niceelinice skrev 2013-01-14 22:40:42 följande:
    Men..vad är det jag ser?? Du har ju redan en nästan likadan kropp som mig. Inte mycket som skiljer....ja du har mindre höfter än mig...och större bröst ;) Riktigt fin =)
    WTF. Hahahaha du måste skämta?! Jag tycker det skiljer oerhört mycket. Tycker ju jag har breda höfter som fan. Kanske bara bilden som missvisar. Å sen just på denna bild tycker jag att jag ser pluffsig ut. Det är väldigt fashinerande (stavas?) att se hur olik syn man själv har på sig själv jämfört med andra. 
  • niceelinice
    Bonnevier skrev 2013-01-14 22:44:02 följande:
    WTF. Hahahaha du måste skämta?! Jag tycker det skiljer oerhört mycket. Tycker ju jag har breda höfter som fan. Kanske bara bilden som missvisar. Å sen just på denna bild tycker jag att jag ser pluffsig ut. Det är väldigt fashinerande (stavas?) att se hur olik syn man själv har på sig själv jämfört med andra. 

    Haha, ja verkligen olika syn ;) Pluffsig? Vart är du pluffsig nånstans? Du har ju jättefin kropp.
  • Bonnevier
    niceelinice skrev 2013-01-14 22:51:21 följande:

    Haha, ja verkligen olika syn ;) Pluffsig? Vart är du pluffsig nånstans? Du har ju jättefin kropp.
    Tack vad snäll du är! Din kropp är ändå min drömkropp och tack vare dina bilder har jag fått mer motivation att börja träna! Dock blir det bara hemmaträning än så länge. Så svårt att komma iväg när man har en man som jobbar mycket, 2 kids och ett hem som ska skötas. Men nån gång ska jag fan börja gå på gym, tills dess får jag träna hemma!
  • A82

    Med denna bild säger jag godnatt och hoppas på att det blir en riktig måndags-tisdag imorgon med många nya fina bilder att titta på
     Kyss puss och godnatt alla finingar


Svar på tråden Helkroppstråden