• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (lilla jag)
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 11:56:56 följande:

    Ja fast varför ifrågasätta ngn som har opat sig?? Den personen har ju redan gjort en + och -lista och uppenbarligen kommit fram till att detta är ngn hon/han vill göra. Tror man att alla enbart går efter grupptrycket i samhället är man fel ute, jag är en egen, tänkande individ och vet själv vad jag vill få ut av saker och ting.
    Ärligt talat så ifrågasatte jag ju inte din operation utan jag undrade om killar verkligen går igång på silikontuttar?

    Trevlig helg själv! 
  • Anonym (Carlos)
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 12:04:44 följande:
    Haha. Är det en handuk du har "hängt på" Flört
    Nej, jag använde suddgummit i "Paint" bara :)
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 12:06:40 följande:
    Ärligt talat så ifrågasatte jag ju inte din operation utan jag undrade om killar verkligen går igång på silikontuttar?

    Trevlig helg själv! 

    Uppenbarligen Tungan ute. Citerade "badsugen" men visst, trevlig helg
  • Anonym (Carlos)
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-18 12:10:23 följande:

    Uppenbarligen Tungan ute. Citerade "badsugen" men visst, trevlig helg
    Hur ser de ut då?
  • Anonym (Carlos)
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

     


    It's cold in Sweden today!
    Nej, det är hett!
  • Max
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:
    It's cold in Sweden today!



    Mycket snygg bild, härlig kropp du har, riktigt impad;)
  • Mattias39
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

    It's cold in Sweden today!


    50+...du är så jävla(ursäkta språket) fantastiskt snygg att klockorna stannar!! :) Nu var det ju en dum halsduk ivägen...Flört
    Men jag tycker att du har hittat den perfekta balansen mellan kvinnlighet och supertränat! Men ärligt...det är helt ofattbart att du skulle vara 50+....?!?!? De flesta 20-åringar, av båda könen, lär vara rejält avundsjuka på din kropp!!
    Längtar redan efter din nästa bild!! Du är en perfekt inspirationskälla till min egen träning!! TACK!!! Glad
  • ander25k
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

     


    It's cold in Sweden today!
    Du håller oss varma , är väldigt impad av formen på benen .
  • L E O N
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 12:06:40 följande:
    Ärligt talat så ifrågasatte jag ju inte din operation utan jag undrade om killar verkligen går igång på silikontuttar?

    Trevlig helg själv! 
    Även killar har olika smak Lilla Du . Tror det är få killar som backar för ett par snygga silikontuttar. Men sen kan man ju tycka att före alternativet var snyggare i vissa fall. Tycker tjejer som opererar sig får oförtjänt mycket kritik för det. Samtidigt tycker jag ofta det är tråkigt att se att en del unga tjejer som förmodligen hade snyggare bröst före enligt min smak har gjort det. Men det är inte okej att kritisera folk för att de är feta eller har en glugg mellan tänderna, så då finns det heller inget som motiverar att det skulle vara okej att kritisera folk som har silikonbröst. Nu syftar jag inte på den allmänna diskusisonen, utan när personer pekas ut.

    Det hade nog trots allt varit sämre för samhället om idealet varit att man skulle vara överviktig apropå HM exemplet. Snygg normen drar ju trots allt mot den hälsosammare sidan av vad som är medelvikt än tvärt om (dvs övervikt). Det måste ju vara bra!
Svar på tråden Helkroppstråden