• Anonym

    Helkroppstråden

    För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

    Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

    Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

    Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

    "Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

  • Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anonym (Loveheart)
    GAGA skrev 2013-01-18 14:20:14 följande:
    Snygg BH. Var har du hittat den? Snygga boobs med, btw :D
     

    Tack Glad. Lindex har jag för mig.
  • Hannibal06
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 14:24:12 följande:
    Hehe, nä faktiskt inte.....
    Synd..........................
  • straight arrow
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:
    It's cold in Sweden today!



    Oj! Jättesnyggt!
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Topps
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

     


    It's cold in Sweden today!
    Inte längre du är ju sjukt het
  • Tom Araya
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 11:24:31 följande:
    Jag ser i alla fall ett par fina bröst i en fin BH på en rund kvinna....tack för fin bild, jag gillar mångfaldet.{#emotions_dlg.flower}SkålSolig
  • Tom Araya
    Anonym (Carlos) skrev 2013-01-18 11:54:15 följande:
    "Deffad" (definierad) är ett kroppsbyggarbegrepp. De deffar inför tävling för att musklerna ska framträda tydligare, d.v.s. går på en kalorisnål diet, rör på sig mer, tar vätskedrivande, tar andra preparat etc.

    Om man inte har den typen av kropp som de har, så kan man heller inte "deffa". Vad du kan göra är att "gå ner några kilon", "blir smärtare", "smalare" etc.
    Man behöver väl inte ha kroppsbyggarmuskler för att deffa. Har man så lite fett att musklerna syns, oavsett om det är en relativt liten muskulatur så kan man väl kalla den för deffad.
  • Tom Araya
    Anonym (50+) skrev 2013-01-18 12:22:54 följande:

     


    It's cold in Sweden today!
    Mmm...grym bild på en grym kvinna! Glad Du borde göra en fotosession som amazon med höftskynke...Flört
  • nyttmedelande

    Ska jag orka jobba hela natten så behöver jag bilder för att känna mig pigg och allert  Drömmer   Slussen är nu öppen för nya bidrag...

  • A82

    Lilla jag.
    Ang silikontuttar har vi alla delade meningar tror jag. Själv kan jag tycka de är jättefina speciellt om de ser ut mer åt det naturliga hållet. Och jag tycker det är jättebra att det går att fixa till sej om man av någon anledning inte är nöjd.
    Själv ska jag in och göra liten fyllning samt lyft om två veckor då jag har minskat två storlekar och fått mycket läs hud över som jag inte gillar.

    Carlos.
    Härligt härligt

    50+.
    Jättefin bild. :)

Svar på tråden Helkroppstråden