• jennii89

    12 månaders försök. Plussa idag!!! följas åt till bf?

    jag är så otroligt glad!!!!!! jag plussa idag!!!! jag är 23 år, snart 24 och jag bor i skåne. jag kommer om allt går rätt till få ett februari/mars barn. vill ni följas åt? :)

  • Svar på tråden 12 månaders försök. Plussa idag!!! följas åt till bf?
  • many87

    så mysigt då är de ju snart dags =)
    jag har inte tagit kontakt med mvc än. är fortfarande inskriven på gyn så ska dit på vul först innan jag tar kontakt med bm...
    jag är också trött.... har lite illamående som kommer å går under dagarna men annars märker jag itne så mycke än...  

  • jennii89

    jag vet faktiskt inte vad vul är :/ ... måste man göra detta innan man träffar barnmorskan?

  • many87

    De är ett vaginalt ultraljud...
    Nej då de behöver man inte...
    De är jag som går hos läkaren för att jag fått hjälp med hormon för att bli gravid då vill dom kolla så de ser bra ut innan dom "släpper iväg en"

  • dessiii

    grattis!! :) Jag plussade nu imorse!! Tjuter av glädje! Skrattande

    Bor i skåne jag med, är 18år. Kan följas åt om du villSkrattande  

  • jennii89
    dessiii skrev 2013-07-18 11:19:37 följande:
    grattis!! :) Jag plussade nu imorse!! Tjuter av glädje! Skrattande

    Bor i skåne jag med, är 18år. Kan följas åt om du villSkrattande  
    woow! va kul!! grattis! :D har ni försökt länge? vilken vecka är du i? :) 
    jag är nu i v 9 (8+4) och jag har illamående, yrsel och matthet :( ...  
  • dessiii
    jennii89 skrev 2013-07-18 14:23:27 följande:
    woow! va kul!! grattis! :D har ni försökt länge? vilken vecka är du i? :) 
    jag är nu i v 9 (8+4) och jag har illamående, yrsel och matthet :( ...  

    tack!! :D  8 månader har vi försökt men nu äntligen! Skrattande 

    Är i vecka 6 (5+0) trött, känsligare luktsinne (extremt jobbigt!), lite yrsel har jag också.. lite ömmande bröst har jag också :p

    Grattis till dig med tjejen!   
  • jennii89

    hur har det gått för er tjejer?? :)
     själv så är jag i v.17 nu (16+2) och magen känns stor :D

    min sexlust är brutaal!! kåt dygnet runt, haha det har sambon inget emot iaf :D   

  • dessiii
    jennii89 skrev 2013-09-10 02:05:51 följande:
    hur har det gått för er tjejer?? :)
     själv så är jag i v.17 nu (16+2) och magen känns stor :D

    min sexlust är brutaal!! kåt dygnet runt, haha det har sambon inget emot iaf :D   
    Det går bra för mig! :) Gjorde VUL förra veckan - gud vad underbaaart! Hade en dansande bebis där inne :D 
    Idag går jag in i vecka 16 (15+0) flyttades bakåt ungefär 6 dagar... :)

    Samma här, men det gillar sambon ;) haha !  
  • jennii89

    Haha ja sambon är glad här med ... men nu har det börjat göra ont vid i samlag? fattar inte vrf... asså i slidan så att säga :P
    jaha okej, så trist när man blir tillbakaflyttad, jag blev tillbakaflyttad 3 dagar. tror dock det är rätt vanligt att dem flyttar tillbaka en :)

  • minnah88

    Hej! Jag och min man har försökt i 19 månader, igår fick vi vårt första plus! Känns helt galet!! Eftersom mensen varit oregelbunden så har jag ingen koll på när det kan ha skett. Skulle invänta denna mensen och göra en äggledarspolning som sista del i utredningen för att skickas till RMC i Malmö... Så jäkla overkligt! Hur går det för er?


    jennii89 skrev 2013-06-16 16:37:17 följande:
    jag är så otroligt glad!!!!!! jag plussa idag!!!! jag är 23 år, snart 24 och jag bor i skåne. jag kommer om allt går rätt till få ett februari/mars barn. vill ni följas åt? :)

Svar på tråden 12 månaders försök. Plussa idag!!! följas åt till bf?