• synthpop

    Vi som tecknar/ritar/målar :)

    Hej!

    Söker likasinnade där ute! Som rubriken lyder...

    Vore jättekul om vi kunde bli ett gäng som disskuterar, ger tips eller slänger upp bilder på våra alster!?
    Tveka inte att skriva!

  • Svar på tråden Vi som tecknar/ritar/målar :)
  • Monstermaker

    Väldigt fin illustration Glad
    Kanske dax att skaffa en padda.

  • hon83

    Jag undra lite om prissättning på sina kreationer, ska nämligen ha min första utställning och vet inte hur jag ska tänka.. tips? :)

  • Aniiee
    Flisan79 skrev 2014-01-02 18:50:17 följande:
    Beautiful!
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Aniiee
    hon83 skrev 2014-02-27 17:32:58 följande:
    anyone?
    Matrialkostnaden + arbetstiden (sätt ett pris på din arbetstid, till exempel 150 kr i timmen) x 3 = borde bli ett bra pris.
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • trolliz

    Likasinnad! Helst gör jag serier men är för blyg för att visa och ingen verkar ens bry sig.

    Önskar mig mer utmaning och så. Tyvärr var alla lärare i skolan så tråkiga och lät alla göra vad de ville vilket jag använde resten av lektionerna till.

    Nu har jag haft en viss serie i behåll i fem år vilket är rekord men jag vill hitta ett sett att få mer användning av det!

    Känner mig förvirrad. Kommer aldrig våga bli något.

  • Alvi

    Hej! Jag har precis börjat rita efter ett uppehåll på typ 20 år - och då var jag bara tonåring, så jag har ju inte direkt övat NÅGOT ALLS kan man säga...

    Jag skissar mest händer och fötter nu, och ritar av folk från bilder på Internet...

    Men kan man få tips och råd här tro...? Eller vet ni någon annan tråd där tips och råd är "huvudsyftet"...?

    Som sagt, jag är verkligen total nybörjare, så det är inte så skoj att slänga upp mina kråkfötter (eller vad det heter när man ritar...) här, för det jag har sett är ju väldigt mycket bättre...

Svar på tråden Vi som tecknar/ritar/målar :)