• Mariohn

    Veterantråden.

    Sedärja! Jag startar en tråd. Denna tråden är modern och dyrbar och här hänger vi som en gång var stammisar på FL men som drivits härifrån när vi tröttnade på troll och andra svansdjur på FL.. Är du en gammal veteran är denna tråden för dig. Känner du inte till mig eller har sett mig här är du antagligen inte rätt för denna tråden! Denna tråden har inget syfte, ingen mening och ingen egentlig anledning att finnas. Men nu gör den det. Så hej alla som känner till mig! Ska vi hänga lite på FL igen? 
  • Svar på tråden Veterantråden.
  • imorgon
    KimPossible skrev 2013-12-30 22:07:55 följande:
    Haha, veterantråd it is! Vi låter som ett gäng pensionärer från någon gammal journalfilm.

    Nu får ni försöka komma med förslag här, jag har startat en tråd! Viktiga ämnen, väldigt viktiga just för veteraner.

    www.familjeliv.se/Forum-25-122/m72085031.html
    Äsch, lite nostalgisk kan man väl få vara. (Inte fan trodde jag man skulle uppleva FL-nostalgi!)
  • poirot

    Tänk att det finns de av er som jag såg som veteraner när jag var ung och grön på FL.


    Du är bara avundsjuk på min mustasch!
  • sär skriven
    poirot skrev 2013-12-30 23:48:26 följande:
    Tänk att det finns de av er som jag såg som veteraner när jag var ung och grön på FL.
    Jag minns inte ens när jag gjorde mitt insteg i FL-världen, men det var inte under det här nicket och det är många år sedan... Jag var gammal AFF-are innan FL!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • imorgon

    Förr var det ju dock så... Att man var så aktiv att 10 trådar per sekund uppdaterades, varav nästan all vaken tid ägnades åt att diskutera här. Snacka om skillnad!

  • sär skriven
    Mariohn skrev 2014-01-06 17:20:33 följande:
    Är ni vakna? 

    Ja, NU!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    idiblon yes skrev 2014-01-03 23:56:35 följande:
    Förr var det ju dock så... Att man var så aktiv att 10 trådar per sekund uppdaterades, varav nästan all vaken tid ägnades åt att diskutera här. Snacka om skillnad!

    Mitt tålamod med idioter har blivit så lågt att jag inte orkar uppehålla mig på FL så mycket.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • sär skriven
    idiblon yes skrev 2014-01-17 23:18:32 följande:
    Men kam ån.
    Mja. Jag är förbannad jag! :D
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
Svar på tråden Veterantråden.