• kleemann

    stora tuttar

    Hej finns det nån kvinna här med mycket stora naturliga bröst här? H kupa eller större?

  • Svar på tråden stora tuttar
  • Njutare R

    Jag förstår er som vill se dessa omtalade och stora bröst men blir förbannad på vilken låg respekt ni har inför denna kvinna. Ni behöver inte bli sura för att hon inte vill visa sina bröst för oss.

  • Anonym (mr18cm)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-21 16:17:56 följande:

    Det är EN sak att amma sitt barn offentligt så att brösten syns. Det är en HELT annan sak att lägga upp bilder på sina bröst på nätet. De bilderna kan hamna var som helst.. Det vet ju alla.

    Att bada i bikini är gör de flesta. Det har inget med porr att göra. Att bada toppless gör däremot inte de flesta..


    Haha, säg till om du ska bada toppless eller i bikini nästa sommar...

    Men en liten bild med BH på, eller kanske i en tight topp kunde vara något? Du behöver ju inte visa ansiktet...kanske som en liten utmaning till andra med rejäla tuttar?

    Böjer du dig lite framåt när du rider din man? Så dina jättebröst nuddar hans ansikte?
  • Anonym (mr18cm)
    OskarsHustru skrev 2017-09-21 16:20:23 följande:

    Så om man har E-kupa får man inte vara med här då hehe. Jag är kvinna och hetero men älskar också stora tuttar hehe. Tycker det är jättecoolt att det finns kvinnor som har så otroligt stora naturliga bröst! Lite avis faktiskt. Men, men jag hade b-kupa innan jag fick barn för 10 år sen så jag ska inte klaga. Min man älskar mina tuttar trotsatt de "bara" är 100E. Jag funderar på att göra gastric sleeve pga min övervikt men är livrädd att mina tuttar ska bli pyttesmå efter. Så fixerad är jag...


    E-kupa är inte så "bara". Beror ju på det där. Vissa affärer har jätteinflation i sina bokstäver. Har du 100E i typ Kappahls bh-kollektion så förstår jag att din mans lycka. Det är enormt. Skulle inte förvåna mig om du slår H-kupan i ren volym.
  • Anonym (TW)
    Hasse99 skrev 2017-09-21 15:53:14 följande:

    Japp bildbevis vill jag ha


    Okej, jag kan bjuda på en urringning. Så speciellt är det inte!

  • Uffeking
    Anonym (TW) skrev 2017-09-22 09:17:34 följande:

    Okej, jag kan bjuda på en urringning. Så speciellt är det inte!


    Nice bild. Härligt att du ville visa oss.

    Vore mysigt att gosa där..hihi kram
  • Anonym (TW)

    Tack! ???? Lite sensuella, sexiga bilder kan det vara kul att bjuda på!

  • Uffeking
    Anonym (TW) skrev 2017-09-22 10:06:27 följande:

    Tack! ???? Lite sensuella, sexiga bilder kan det vara kul att bjuda på!


    Mmm. Njuter
  • Anonym (booblover)
    Anonym (TW) skrev 2017-09-22 09:17:34 följande:

    Okej, jag kan bjuda på en urringning. Så speciellt är det inte!


    Fin bild!
  • Firepants
    Anonym (TW) skrev 2017-09-22 09:17:34 följande:

    Okej, jag kan bjuda på en urringning. Så speciellt är det inte!


    Härligt utav dig. Tycker de ser jättehärliga ut och visst är det lite kul att bjuda på sig ibland. :) snyggt.

    Svårt att se storleken helt i den vinkeln men inte är de små. :)
Svar på tråden stora tuttar