• Forumvärd

    Har du blivit utsatt för något brott?

    Har du blivit utsatt för något brott?
    Rösta och diskutera gärna i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du blivit utsatt för något brott?
  • fluu

    Njaaee, inte vad jag kan komma på. Möjligen en grej i barndomen som nog skulle kunnat gå under misshandel.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Kaxelsson

    Kvinnomisshandel

    Olaga hot

    Olaga frihetsberövande

    Sexuella trakasserier

    Ofredande

    Stöld

    Utpressning

    Förtal

    Allt från min fd som jag levde 10 år med och har 2 barn tillsammans med..


    (¯`♥.¸♥ ☆ Axel 081116 & Emil 110221 ☆ ♥¸ .♥´¯)
  • Kräk

    Inte otippat alls, men känns verkligen nedslående att majoriteten av kvinnorna som kommenterat i tråden utsatts för våldtäkt, våldtäktsförsök, sexuella övergrepp och sexuella trakasserier Obestämd

  • Eva 77

    Våldtäktsförsök med grov misshandel (det dömdes ut skadestånd och 1 års fängelse) psykisk misshandel, förtal, olaga hot (även olaga hot och förtal från släktingar på den personens sida) samt att den personen gått in objuden i mitt hem och dessutom gömt en hotfull man i min trappuppgång som skrämt mej och mitt barn.

  • Eva 77

    Och den personen har jag barn med... men har inte gjort anmälan då jag anser att det inte hjälper mot psykisk misshandel. Det lär ju inte få honom att sluta.

  • Anonym (massor)

    Våldtäkt 3ggr, misshandel 1 gång, psykisk misshandel av ett ex under de åren vi var ihop dvs 4,5 år, mobbning i massa år, sexuellt ofredande i skolan massor med gånger, misshandelsförsök 
    tex.

  • Anonym (massor)
    Kräk skrev 2014-10-09 10:12:47 följande:

    Inte otippat alls, men känns verkligen nedslående att majoriteten av kvinnorna som kommenterat i tråden utsatts för våldtäkt, våldtäktsförsök, sexuella övergrepp och sexuella trakasserier Obestämd


    inte för att låta sådan med det är tyvärr vanligt, mkt vanligare än många tror. Detta är verkligheten. 
  • goaskalice

    Bilinbrott två gånger, och ett inbrott på ett hotellrum i England.


    Hear my name Take a good look This could be the day
  • thoase1

    Bilinbrott en gång, cykelstöld två gånger.


    Man is the cruelest animal. - Friedrich Nietzsche
Svar på tråden Har du blivit utsatt för något brott?