• Anonym (Man&fru)

    Parsex/trekant. Seriösa sidor?

    Jag och min fru har tidigare sökt efter seriösa träffar med par eller Kille/Tjej för sex på flera. Men de sidor som finns som vi känner till består till stor del av bluffkonton eller "bildjägare". Tror nog 90% av kontona är fejk! Hur ska man kunna skapa en seriös kontakt? Någon som har bra svar på detta? Eller finns det kanske någon här som sitter i samma sits som vi?

  • Svar på tråden Parsex/trekant. Seriösa sidor?
  • Anonym (Fritiof)

    Fråga grannarna eller när ni åker på tunnelbanan. 

  • Anonym (G)

    Två personer, ett par som har sex är mer naturligt och fint.
    Det är fel på alla sätt att gå utanför detta. Ni perversa som söker likartade borde skärpa er. 

  • Anonym (Fritiof)
    Anonym (G) skrev 2018-01-05 13:07:32 följande:

    Två personer, ett par som har sex är mer naturligt och fint.
    Det är fel på alla sätt att gå utanför detta. Ni perversa som söker likartade borde skärpa er. 


    Det är upp till var och en. Man måste ha krydda i tillvaron något kul ska man ha innan de kör in i kremeringsugnen.
  • Anonym (Swinger)
    Anonym (En del av leken) skrev 2018-01-05 12:34:25 följande:
    Det enda som har fungerat var den variant man körde tillsamans med PardiseSwings och Eden där man kunde ringa och verifiera att man var ett par eller tjej. tyvärr var det väl för mycket jobb och jag misstänker att lite sammarbetsproblem med Paradiseswinges gjorde att man slutat med detta alternativ. För vår del tycker vi att den klassiska men högst friviliga varianten av verifiering sig som par eller tjej med ett foto där det klart och tydligt framgår att man är ett par eller tjej och där man har en textad lapp med profilnamnet med i bilden gör att en profil känns seriös och något att inleda en kontakt med. I övrigt tycker jag att swingersklubbar är ett bra sätt att knuta kontakter om man är par eller tjej. Man behöver inte alls delta i några lekar utan bara vara social och bygga upp ett kontaktnät för privata träffar.
    Det stämmer om jag minns rätt var det något tjafs gällande betaling för hemsidan för ParadiseSwings. Iden med telfonverifiering är bra och används av bland annat Lustkammaren.
  • Pretorian IV
    Anonym (G) skrev 2018-01-05 13:07:32 följande:

    Två personer, ett par som har sex är mer naturligt och fint.

    Det är fel på alla sätt att gå utanför detta. Ni perversa som söker likartade borde skärpa er. 


    Inget är finare än en dubbelmacka, eller att ta en tjej anal samtidigt som hon slickar min fru!
  • Zarafoxii

    Jag är en bi tjej på snart 20 år och jag har varit väldigt sugen på att ha en trekant med ett par! Men Jag skulle aldrig våga ha de för att jag förlorade oskulden med en tjejkompis till mig ( Och mammas dildosar) för några sommras sen, men jag har aldrig haft sex efter detta ?misstag?.

    De är också att jag inte är så bekväm med min kropp. Min bröst är väldigt hängiga och min inre blygdläppar är lite större än alla andras inre blygdläppar. Har alltid varit rädd för vad min framtida kille ska säga, men jag har läst mycket på FL om att killar inte tycker de är något fel med stora blygdläppar och jag börjar känna mig mer bekväm i min kropp och hur mitt underliv ser ut. Men som sagt skulle vilja prova det men vill hellre vänta tills jag känner mig redo. :)

  • rekör

    hej kära par jag är en man som önskar er i min bekantskap. Jag älskar att få o ge massage. Hör av er med några ord. MVH Rekör!!!

  • Skånepar
    Zarafoxii skrev 2018-01-06 10:26:42 följande:

    Jag är en bi tjej på snart 20 år och jag har varit väldigt sugen på att ha en trekant med ett par! Men Jag skulle aldrig våga ha de för att jag förlorade oskulden med en tjejkompis till mig ( Och mammas dildosar) för några sommras sen, men jag har aldrig haft sex efter detta ?misstag?.

    De är också att jag inte är så bekväm med min kropp. Min bröst är väldigt hängiga och min inre blygdläppar är lite större än alla andras inre blygdläppar. Har alltid varit rädd för vad min framtida kille ska säga, men jag har läst mycket på FL om att killar inte tycker de är något fel med stora blygdläppar och jag börjar känna mig mer bekväm i min kropp och hur mitt underliv ser ut. Men som sagt skulle vilja prova det men vill hellre vänta tills jag känner mig redo. :)


    Om du är trevlig och vettig kvittar utseendet, är du inte vettig och trevlig, ja då kvittar utseendet då med.
  • Anonym (PåG)

    Jag vet att det slipas på ett nytt nätverk som ska starta i Stockholm som är tänkt ha ett helt nytt tänkande till att träffa andra par/personer för sex. Vet att dom som startar det är trött på bc och andra sidor där man får sålla väldigt mycket för att hitta guldkornen

  • Anonym (Tur)

    Hej.

    Vi fick söka rätt länge, ge det tid o var kräsen är mitt råd.

    Var supertydlig och ärlig och beskriv vad ni söker och spalta upp era krav, be dem som svara berätta lite om sig själv och att de svara på de krav ni ställt.

    Killar som skriver typ, hej läget med er då, dom kan ni kasta direkt. Är de seriösa och känner att ni tilltalar dom så tar de sig tiden o ge nyanserade svar. Gå på magkänsla och kräv snabba svar och ta det snabbt till Kik, där sållar man ut en del miffon.

    Vi hittade en superbra man, men det tog tid.

  • Skånepar
    Anonym (Tur) skrev 2018-01-25 07:59:37 följande:

    Hej.

    Vi fick söka rätt länge, ge det tid o var kräsen är mitt råd.

    Var supertydlig och ärlig och beskriv vad ni söker och spalta upp era krav, be dem som svara berätta lite om sig själv och att de svara på de krav ni ställt.

    Killar som skriver typ, hej läget med er då, dom kan ni kasta direkt. Är de seriösa och känner att ni tilltalar dom så tar de sig tiden o ge nyanserade svar. Gå på magkänsla och kräv snabba svar och ta det snabbt till Kik, där sållar man ut en del miffon.

    Vi hittade en superbra man, men det tog tid.


    Då tillhör ni den grupp som kräver en hel roman av de män ni ska tilltalas av i första brevet, ett hej, hur är det är ingen inledande fras ni anser vara seriös?
  • Anonym (Snälla frun)
    Skånepar skrev 2018-01-28 16:50:51 följande:
    Då tillhör ni den grupp som kräver en hel roman av de män ni ska tilltalas av i första brevet, ett hej, hur är det är ingen inledande fras ni anser vara seriös?
    Inte en hel roman, det är bara konstigt första kontakten.
    Däremot 2-3 meningar kan man väl kräva? Hej, läget? kan man vara utan, känns som man ingår i ett massutskick.
    Men en personlig komplimang till bilderna och en liten knorr varför han/de tagit kontakt är trevligt.
  • Anonym (hej)
    Anonym (Snälla frun) skrev 2018-01-29 09:33:21 följande:
    Inte en hel roman, det är bara konstigt första kontakten.
    Däremot 2-3 meningar kan man väl kräva? Hej, läget? kan man vara utan, känns som man ingår i ett massutskick.
    Men en personlig komplimang till bilderna och en liten knorr varför han/de tagit kontakt är trevligt.
    Jag håller med dig!

    Jag och min fru har en profil tillsammans och vi skriver uttryckligen i vår profil att vi raderar alla brev av typen "hej, hur är läget?" eller "ses ikväll?". Ibland så undrar jag om någon i hela BodyContacts historia har träffat någon efter ett sådant brev.

    Vi svarar alla som har en seriös profil och skriver ett seriöst brev, och precis som du skriver så går gränsen någonstans vid 2-3 meningar. Mannen måste visa att han är intresserad av oss som personer, och det gör han med fördel genom att i dessa meningar kommentera det vi skriver att vi är ute efter. Om han inte ens är beredd att lägga ner energi på att skriva sitt första brev så är det inte troligt att han kommer att vara speciellt lyhörd senare.

    Med seriös profil så menar jag inte att mannen måste vara vältränad och ha en penis på 20+. Vad jag avser är istället att profilen måste vara fullständigt ifylld, ha en bild (inte endast en penisbild), samt en ordentlig presentation. Om en person med en dålig profil skriver ett seriöst brev så brukar vi svara att han får se till att fylla i sin profil bättre.

    En annan sak som vi gör är att vi tar kontakt med profiler som är intressanta, och när vi gör detta så ser vi till att uppfylla alla de krav som jag skriver om ovanför. Dels så handlar det om att vi är seriösa, men det handlar även om att visa respekt.  Vi kräver inte något av någon annan som vi själva inte är bredda att göra.
Svar på tråden Parsex/trekant. Seriösa sidor?