• Anonym (Man)

    Se min fru med en annan

    Jag har en fantasi om att se min fru med en annan man.
    Min fru är en attraktiv tjej som ofta blir raggad på när vi går på krogen. Vi har ett härligt sexliv, Men när någon stöter på henne så vill jag att hon flirtar lite med han så jag kan få kolla på på lite avstånd. Dock händer aldrig något
    Jag skulle vilja se hur han förför henne och tar med henne till sängen och sätter på henne och när han är klar med henne så är det min tur.

    Jag har berättat detta för henne. Tyvärr delar hon inte min fantasi.
    Först trodde hon nog att det mest var ett sätt för oss båda o ligga med andra. Men jag har förklarat att jag vill inte ligga med andra tjejer utan bara se henne njuta.

    Någon annan som har samma fantasi och har förverkligat den och hur gick det?

  • Svar på tråden Se min fru med en annan
  • Thrill

    Håller med tidigare skribenter, prata om detta ordentligt innan ni genomför det.
    Det gjorde vi första gången och vi har inte haft några problem alls.

    Vi var helt överens om att vem som helst får säga nej eller avbryta när som helst om det inte känns bra (även den andra killen naturligtvis, vilket hände 1 gång...).
    Vi var även överens om att om känslor skulle uppstå skulle vi prata öppet om det.

    Vi har haft trekant med 3 olika killar, den första hade varit med förr och var den som "höll emot". Han ville inte knulla första gången vi sågs. Första gången sågs vi utomhus och bara hälsade på varandra, andra gången kom han hem till oss och var med i sovrummet när vi hade sex, men gjorde inget själv. Tredje gången blev det trekant på riktigt!
    Vi träffade honom några gånger till samt att min sambo träffade honom några gånger själv.

    De 2 andra vi var med var från två olika grannstäder/orter. Den ena endast 1 gång, den andra 3 gånger. En av dem kom ganska fort och tog av kondomen. Sambon kastade sig över hans kuk och sög rent den. Grymt sexigt!

    Hon har även träffat 2 andra utan mig, den ena en gammal killkompis som hon inte hört av på ett tag. Jag var på tjänsteresa och hon messade honom helt enkelt och frågade om han ville knulla. Vilken kille säger nej till en så rak fråga?
    Den andra var en engångsgrej via Bodycontact, jag hann hälsa på honom innan jag åkte hemifrån. Var coolt att veta vad som hände hemma i vår säng just då

    Nu är det 8 år sedan vi gjorde något, eftersom vi slutade när vi fick barn. Nu börjar de bli så stora och vi börjar bli sugna igen. Så vi har pratat om att köra igen, sambon är helt med på det och vill gärna testa igen. Blir nog en "lunch" hemma när ungarna är i skolan/förskolan Tungan ute.

    Om ni pratar igenom det innan och är överens och känner er säkra i ert förhållande så kör på, det är en speciell upplevelse

  • Anonym (Man 41)

    Jag tror också på att prata och ha samsyn kring detta. Vid minsta osäkerhet att det inte skulle fungera så ska man nog avstå ändå. 

  • Thrill
    Anonym (Man 41) skrev 2022-08-25 21:03:00 följande:

    Jag tror också på att prata och ha samsyn kring detta. Vid minsta osäkerhet att det inte skulle fungera så ska man nog avstå ändå. 


    Du verkar vara intresserad av detta. Har du testat? Eller är du intresserad av att testa men din sambo/fru är inte riktigt med på det?

    Du har skrivit flera gånger i tråden så jag är genuint nyfiken. Skäms

    Men du har helt rätt, enligt min erfarenhet ska man vara 110% överens om detta innan man testar. Man MÅSTE kunna prata med varandra. Det är väldigt viktigt att respektera om någon säger nej och vill avbryta. Det är även väldigt viktigt att kunna prata om det efteråt om någon vill avbryta. Man måste kunna prata om vad som kändes fel.

    OCH, man måste veta vad man ger sig in i, det funkar inte att tjata om att partnern ska vara med någon annan och sen bli svartsjuk. Då har man inte tänkt igenom det ordentligt...
  • Kristina1958

    Jag och min senaste make förverkligade hans dröm om att se mig med andra.


    Blev med några av hans gamla vänner.


    Visste innan att han tagit del av deras fruar/sambos/flickvänner genom åren.


    Jag tyckte det blev lyckat. Med människor man känner så är det ofta inga problem.

  • Anonym (Man 41)

    @Thrill

    Som svar på din fråga, ja detta är en av min största fantasier, eller den största faktiskt. Nej, vi har inte testat än. Vi har pratat om det och min sambo har både accepterarat att jag känner så utan att för den delen inte tycka om henne. Hon har också sagt att tanken slagit henne och hon blir kåt av att prata om det. Det längsta vi kommit till än är att diskutera hur detta skulle lösas rent praktiskt. Hon vill bestämt inte att vi ska hitta någon på hemmaplan, dvs i vår stad, utan att det i så fall måste bli under en weekendresa på annat håll. Hon har också sagt att jag ska fixa killen som får äran. Vid ett tillfälle har hon sagt att jag kommer få vara med om det, men inte närmare sagt när. 

    Följer också tråden med nyfikenhet 

  • Thrill
    Anonym (Man 41) skrev 2022-08-26 22:24:33 följande:

    @Thrill

    Som svar på din fråga, ja detta är en av min största fantasier, eller den största faktiskt. Nej, vi har inte testat än. Vi har pratat om det och min sambo har både accepterarat att jag känner så utan att för den delen inte tycka om henne. Hon har också sagt att tanken slagit henne och hon blir kåt av att prata om det. Det längsta vi kommit till än är att diskutera hur detta skulle lösas rent praktiskt. Hon vill bestämt inte att vi ska hitta någon på hemmaplan, dvs i vår stad, utan att det i så fall måste bli under en weekendresa på annat håll. Hon har också sagt att jag ska fixa killen som får äran. Vid ett tillfälle har hon sagt att jag kommer få vara med om det, men inte närmare sagt när. 

    Följer också tråden med nyfikenhet 


    Härligt!

    Hoppas ni får testa snart. Om båda är med på det och man pratat igenom det innan så borde det som sagt inte vara något problem.

    Vi har som sagt varit med 3 st olika från Bodycontact, det har fungerat bra. En fjärde bestämde vi träff med, han kom hit och vi pratade lite. När det var dags att gå till sängen backade han ur, bad om ursäkt och åkte hem. Det var lite tråkigt då vi var kåta och sugna, men det är naturligtvis helt ok även för den extra killen att avbryta.

    Det svåraste är att hitta någon som är seriös och som det känns bra med. Vår första var som sagt erfaren inom området sedan tidigare, tror det underlättade.
  • Anonym (Man 41)

    Min tjej har fått lite kalla fötter, eller rättare sagt vill hon ha en trekant och skulle vilja testa ha två män samtidigt i sig. Dock känner hon en press att ordna mannen själv både urval och ta kontakt. Men jag har sagt att jag sköter det, eller att vi gör detta tillsammans så hon får vara med och bestämma vem vi bjuder in. 

    Men till er som bjudit in eller blivit inbjuden, är det kvinnan eller mannen i paret som normalt tar kontakt? Jag har inga problem med att säga formulera till en man att jag önskar att han följer med och knullar min sambo men hur tolkas det? Är det bättre om vi tillsammans försöker skapa kontakt men att jag kanske är dem som tar initiativet? 

    Hur gör ni andra? 

  • Anonym (Bitterljuvt)

    Jag och min fru tog steget för några år sedan, och då hade jag länge fantiserar om att få se frugan älska med andra killar. Första gången var på en charterresa till Kanarieöarna där vi  träffade en kille som hon föll för och under en veckas tid knullade hon med honom nästan dagligen och jag var med och tittade på och njöt. Det hela var fint, ömsesidigt och blev ett fint minne. Vid ett senare tillfälle blev hon uppragg av två unge killar på Ålandsbåten och vi drog ner alla fyra till hytten där de satte på henne ganska hårt. Efteråt när jag var inne på toaletten så försvann hon med killarna till en annan hytt och jag Gunde inte hitta dem. Under natten fortsatte de att knulla henne tillsammans med ytterligare en kille. När hon äntligen kom tillbaka på morgonen så var det verkligen bitterljuvt. Jag var både kåt och sotis, och jag fick knulla henne som siste man och hon hade fått flera satser i både muff och rumpa och hennes ansikte och mun luktade sperma också. efter killarnas äventyr. Efter det pausade vi med aktiviteterna men nu har hon en älskare som hon träffar ganska regelbundet och jag är oftast med och tittar på. Ibland ligger jag med henne efteråt. Bitterljuvt men samtidigt härligt och spännande. Detta är inget som passar alla men för oss båda har vi hittat något som vi gillar och funkar. 

Svar på tråden Se min fru med en annan