• Anonym (Mami Mimmi)
    Äldre 21 Jan 17:59
    39828 visningar
    109 svar
    109
    39828

    Mina fem barn har autism (efter vaccination?)

    Hej, jag är en kvinna med fyra barn.

    De alla har autism och jag älskar dem med hela mitt hjärta.

    Mitt första barn, Elin (19) föddes normal.

    Mitt andra barn, Robin (17) föddes normal.

    Mitt tredje barn, Daniel (15) föddes normal.

    Mitt fjärde barn, Emma, (12) föddes normal.

    Mitt femte barn, Elena (10) föddes normal.

    De alla fem tog vaccineringen då de var tre månader gamla.

    Hur som helst...då Elin var ett år gammal såg vi tecken på autism.

    Likadant med Robin, Daniel, Emma och Elena.

    Och inga i min släkt har autism, inte ens min man.

    Tre år efter Elenas födelse födde jag min dotter Tindra-Melina, hon är sju år gammal.

    Vi valde att inte ge henne någon vaccinering, och vet ni vad? Hon har inte autism!

    Så varför har mina fem autism?

    Jag förstår inte?

    Kan det ha varit vaccinationen?

    Det är något jag och min man alltid har grubblat på.

    Eller vad tror ni?

    För vi är hundra procent positiva att ingen i vår släkt har autism.

    Tacksam för svar...

  • Svar på tråden Mina fem barn har autism (efter vaccination?)
  • Anonym (hohoo­o?)
    Äldre 23 Jan 09:29
    #61
    Ramborg skrev 2015-01-21 19:21:52 följande:

    Jag har fyra barn. Alla mina fem barn har autism. Och mitt sjätte barn har inte autism.


    Bra sammanfattat!
    Jag har två barn, bägge vaccinerade, ingen av de har autism.

    Var tog ts vägen, startade tråden och sedan stack hon. Blev det jobbigt att debattera?
  • Äldre 23 Jan 11:51
    #62
    +1

    howdovaccinescauseautism.com/

    Allt som behövs.


    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Förtry­ckt
    Äldre 23 Jan 14:04
    #63
    Anonym (Ingen som ser?) skrev 2015-01-22 22:56:27 följande:

    Ser ingen vilken kategori tråden är postad i?

    Att ni orkar lägga så mycket energi på att mata trollen när det är helt uppenbart att det är en troll tråd.


    Men människa, tråden var naturligtvis inte POSTAD i den kategorin.
  • Äldre 23 Jan 14:10
    #64

    Det finns studier som visar på att vacciner ger autism och orsakar cancer. Mina barn kommer inte få ett enda vaccin. Känner föräldrar som helt vägrat vaccin o deras barn har inte varit sjuka en ända dag i förskolan. Vacciner hör till en avbefolknings plan. Till endast för att skada människan.

  • Anonym (Men orka)
    Äldre 23 Jan 14:12
    #65
    ulanta skrev 2015-01-23 14:10:49 följande:

    Det finns studier som visar på att vacciner ger autism och orsakar cancer. Mina barn kommer inte få ett enda vaccin. Känner föräldrar som helt vägrat vaccin o deras barn har inte varit sjuka en ända dag i förskolan. Vacciner hör till en avbefolknings plan. Till endast för att skada människan.


    Kan du citera någon sådan källa, med länk?

    Ahaaa, "avbefolknings plan" (sic) Haha, ja naturligtvis vill ju världens ledare ta död på sin egen befolkning... Känns det bra att vara full blown paranoiker?
  • Äldre 23 Jan 14:21
    #66

    Ulanta: ja, men vänta tills ditt barn dör i stelkramp av ett vanligt sår/ dör i mässling då.

  • Äldre 23 Jan 14:22
    #67

    Jag tar hellre "risken" att ha ett barn med autism än inget barn alls.

  • Äldre 23 Jan 14:31
    #68
    ulanta skrev 2015-01-23 14:10:49 följande:

    Det finns studier som visar på att vacciner ger autism och orsakar cancer. Mina barn kommer inte få ett enda vaccin. Känner föräldrar som helt vägrat vaccin o deras barn har inte varit sjuka en ända dag i förskolan. Vacciner hör till en avbefolknings plan. Till endast för att skada människan.


    Goola polio. Smittkoppor. Stelkramp. Rabies.

    Om man tycker att autism är något att frukta så är det pga att vaccinerna har förvandlat sjukdomar som är mycket, mycket värre till något vi inte ens oroar oss för idag.

    Det finns inga studier som visar det du påstår. Hitta inte på en massa. Att inte vaccinera är lite som att leka rysk roulette med sitt barn liv. Stelkramp och rabies överlever man inte utan vaccin. Polio vad både dödligt och skapade livslånga handikap. Smittkoppor är tack vare vaccinering utrotat.


  • Äldre 23 Jan 14:43
    #69
    ulanta skrev 2015-01-23 14:10:49 följande:

    Känner föräldrar som helt vägrat vaccin o deras barn har inte varit sjuka en ända dag i förskolan. (...)


    Jag har aldrig krockat med bilen, det måste innebära att ingen borde använda säkerhetsbältet.
    42.
  • fiskar­naihav­et
    Äldre 23 Jan 15:10
    #70

    kurera.se/fore-detta-cancerforskare-om-vaccinet-gardasil-vi-experimenterar-med-en-hel-generation/

    "?Aluminium kan orsaka latent kronisk inflammation?

    I Gardasil och många andra vacciner ingår aluminium i det som kallas för adjuvansen. Adjuvansen gör vaccinet effektivt genom att trigga en stark respons från immunförsvaret.

    ? Aluminium finns i vaccin för att det har en inflammatorisk effekt. Men ämnet är svårt att få ut ur kroppen och kan orsaka en latent kronisk inflammation. Det kan orsaka både autoimmuna sjukdomar, inlärningssvårigheter och autism, säger Ann-Charlotte Stewart."

Svar på tråden Mina fem barn har autism (efter vaccination?)