• Äldre 21 Mar 14:27
    1457478 visningar
    23130 svar
    -17 +24
    23130
    1457478

    Har du förtroende för regeringen?

    Den rödgröna minoritetsregeringen var ganska ifrågasatt redan från början. Sedan har svikna vallöften och skandaler bara rullat på, både från S och Mp. Personligen tycker jag att denna regeringen är den bedrövligaste Sverige har haft i modern tid.

    Spännande att se vad ni tycker här inne, brukar ju vara en överrepresentation av vänsterradikaler här så förväntar mig ändå ett starkt försvar för denna flumregering...

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?
  • Äldre 21 Mar 19:05
    #12
    Pescetarian skrev 2015-03-21 16:08:09 följande:
    Då hade jag flytt landet!
    Jag också...
    Jag svarar endast i undantagsfall anonymiserade användare.
  • Äldre 21 Mar 19:47
    #13

    "Nej, verkligen inte" tänkte jag redan när jag läste rubriken.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Pescet­arian
    Äldre 21 Mar 20:21
    #14
    fluu skrev 2015-03-21 19:47:28 följande:

    "Nej, verkligen inte" tänkte jag redan när jag läste rubriken.


  • Äldre 21 Mar 20:32
    #15
    +1
    Sug min salta skrev 2015-03-21 18:13:10 följande:

    Eller så finns det ingen som har något förtroende för dom där idioterna. 


    Jo men verkar finnas en väldigt stor skara här som avgudar dem? Väntar bara på att någon ska träda fram?
  • Ben66
    Äldre 21 Mar 20:36
    #16
    Felicia86 skrev 2015-03-21 20:32:23 följande:
    Jo men verkar finnas en väldigt stor skara här som avgudar dem? Väntar bara på att någon ska träda fram?
    Jag tror att många börjar förstå att de är falska gudar. 
    Nu är det bara att vänta på nästa fadäs från regeringen.
  • Äldre 21 Mar 22:43
    #17
    +1

    Jodå, jag tycker de skött sig hittills i alla fall. Vi har haft betydligt värre regeringar.

  • Lonlel­y Wolf
    Äldre 21 Mar 23:06
    #18

    Förra regeringen var en katastrof, men det verkar som att både det röda och blåa är lika stora katastrofer. Våra politiker bryr sig inte om dem som byggt upp välfärden i Sverige för vad som sker nu är att den utplånas till sista öret. Jag har bara en önskan att folk vaknar upp ur sin sovande ställning och ser vad som sker med Sverige. Det finns inte pengar till hur mycket som helst och livnära behövande från omvärlden. Vi måste tänka på att det finns människor i Sverige som byggt upp detta land som också måste kunna leva ett humant liv och även deras efterkommande.

  • Äldre 21 Mar 23:20
    #19

    "Brukar vara många vänsterradikaler här inne". Knappast, Sd-lobbyn är stark både på FL och nätet i helhet. Dock inte i verkligheten.

  • nordan­vind
    Äldre 21 Mar 23:23
    #20

    Regeringen haha jag erkänner inte denna regeringen och inte den förra heller. Blinda skithögar allihop som bara mäter framgång o lycka i pengar.


    asar och runor står mig bi
  • Lonlel­y Wolf
    Äldre 22 Mar 00:03
    #21
    nordanvind skrev 2015-03-21 23:23:41 följande:
    Regeringen haha jag erkänner inte denna regeringen och inte den förra heller. Blinda skithögar allihop som bara mäter framgång o lycka i pengar.
    Håller helt med dig
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?