• Gert

    Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?

    Själv kommer jag glädjas åt SD:s valframgångar och kan bara konstatera att alla som har skrivit här på familjeliv att SD aldrig kommer bli det största partiet har haft fel - som de brukar ha när det handlar om SD.

    Jag har hört några som har sagt att de kommer flytta från Sverige om SD får över 20%. Lycka till med det! Skrattande


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?
  • Rataxes
    Anton Chigurh skrev 2015-07-08 19:11:10 följande:
    Som jag skrev. Bra nära. Tyvärr vet jag inte !!!
    Hade du åkt till Kanarieöarna istället kunde du skrutit om att du varit i Afrika...

    Får sätta Azorerna på min Bucket List.
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Anton Chigurh
    Rataxes skrev 2015-07-08 19:14:25 följande:
    Hade du åkt till Kanarieöarna istället kunde du skrutit om att du varit i Afrika...

    Får sätta Azorerna på min Bucket List.
    Ibiza. Räknas det som Afrika !!!

    Azorerna var nåt in i helvete grant, finns tom en aktiv vulkan där, som ryker och spottar lava.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-07-08 19:25:38 följande:
    Ibiza. Räknas det som Afrika !!!

    Azorerna var nåt in i helvete grant, finns tom en aktiv vulkan där, som ryker och spottar lava.
    Tog du med dig den när du åkte därifrån? ;)
  • Anton Chigurh
    Nerfherder skrev 2015-07-08 19:27:49 följande:
    Tog du med dig den när du åkte därifrån? ;)
    Lite av den. En bit stelnad lava. Så tekniskt sett är svaret på din fråga. Ja, till viss del.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nerfherder
    Anton Chigurh skrev 2015-07-08 19:29:40 följande:
    Lite av den. En bit stelnad lava. Så tekniskt sett är svaret på din fråga. Ja, till viss del.
    Jag tänkte mest på "ryker" och "spyr lava" biten ;)
  • oOHalalOo
    Gert skrev 2015-07-07 22:23:26 följande:

    Förhoppningsvis får vi slippa sådana här saker.

    www.helahalsingland.se/halsingland/ljusdal/tv-asylboende-demonstrerar-for-forandring


    Fast vad de bland annat tar upp är uppvärmning och det hygieniska perspektivet. I Sverige är vi så pass upplysta så vi vet hur tokigt det kan gå med väldigt många människor på en liten yta under sådana omständigheter och vad det kan leda till. Titta bara på de som hyr ut bostäder det står väldigt ofta att antalet i bostaden ska vara enligt ett begränsat antal i förhållande till bostadsytan. Det finns ju en anledning till det. 

    Sen är det väl så att alla ändå har sin rätt att göra sin röst hörd i Sverige oavsett vem man är och vad det gäller rätten att uttrycka sin åsikt och att vi har yttrandefrihet som grund för det. Varför menar du att du vill slippa se sånt? Är du inte för den demokratiska tanken? 
  • Har gjort det
    oOHalalOo skrev 2015-07-08 20:08:57 följande:
    Fast vad de bland annat tar upp är uppvärmning och det hygieniska perspektivet. I Sverige är vi så pass upplysta så vi vet hur tokigt det kan gå med väldigt många människor på en liten yta under sådana omständigheter och vad det kan leda till. Titta bara på de som hyr ut bostäder det står väldigt ofta att antalet i bostaden ska vara enligt ett begränsat antal i förhållande till bostadsytan. Det finns ju en anledning till det. 

    Sen är det väl så att alla ändå har sin rätt att göra sin röst hörd i Sverige oavsett vem man är och vad det gäller rätten att uttrycka sin åsikt och att vi har yttrandefrihet som grund för det. Varför menar du att du vill slippa se sånt? Är du inte för den demokratiska tanken? 
    Det är inte den demokratiska tanken som man har i åtanke utan man vill slippa invandrare helt och hållet pga man är rasist.
  • Grande Rock
    Nerfherder skrev 2015-07-08 20:17:05 följande:

    Den enda som inte skrivit något om vart han rest är Gert.


    har du källa på det?
    Born to lose, live to win!
Svar på tråden Vad kommer du göra när SD blir största partiet i nästa val?