• Anonym (efva)

    tjock och sex?

    Jag en del övervikt.

    Är kvinna 35 år.

    Känner mig klumpig i sängen. Sen all löshud.

    Hur går ni andra tjocka kvinnor när ni har sex?

    Låter ni mannen ta er bakeifrån fast rumpan är tjock och stor?

  • Svar på tråden tjock och sex?
  • Anonym (Rationell)
    Tom Araya skrev 2016-06-14 20:08:06 följande:
    Det måste vara jobbigt, det är ju rätt mycket av ens liv och sätt att leva som man påverkar själv. Hur välja att göra om man alltid ska skämmas över ifall någon inte tycker om det?
    Det är inte speciellt jobbigt att träna några timmar i veckan...
  • Anonym (H)
    Anonym (Rationell) skrev 2016-06-15 02:09:22 följande:

    Det är inte speciellt jobbigt att träna några timmar i veckan...


    Han syftade på att det måste vara jobbigt att skämmas över något folk kan tycka är fult som man själv kan styra över. Och du glömde svara till mig, antar att du inte kom på något bra svar? ;)

    Anonym (Rationell) skrev 2016-06-14 02:15:34 följande:

    Om det är något jag själv kan styra över - absolut.

    Herregud vad jobbigt det måste vara! Det finns ju extremt mycket olika saker som folk kan ogilla hos en som man kan styra över. Problem med självkänslan går att jobba på :) man måste inte vara perfekt i allas ögon och man behöver verkligen inte skämmas för saker andra kan tycka är fult hos en.
  • Anonym (Rationell)
    Anonym (H) skrev 2016-06-15 02:24:41 följande:
    Han syftade på att det måste vara jobbigt att skämmas över något folk kan tycka är fult som man själv kan styra över. Och du glömde svara till mig, antar att du inte kom på något bra svar? ;)

    Anonym (Rationell) skrev 2016-06-14 02:15:34 följande:

    Om det är något jag själv kan styra över - absolut.

    Herregud vad jobbigt det måste vara! Det finns ju extremt mycket olika saker som folk kan ogilla hos en som man kan styra över. Problem med självkänslan går att jobba på :) man måste inte vara perfekt i allas ögon och man behöver verkligen inte skämmas för saker andra kan tycka är fult hos en.
    Missade ditt inlägg. Vad menar du skulle vara jobbigt? Jag tycker inte det är speciellt jobbigt att ta hand om min kropp och mitt utseende inom rimliga gränser. Jag är ingen superdeffad gymkille, men tränar och håller mig i trim. 
  • Anonym (H)
    Anonym (Rationell) skrev 2016-06-15 02:31:14 följande:

    Missade ditt inlägg. Vad menar du skulle vara jobbigt? Jag tycker inte det är speciellt jobbigt att ta hand om min kropp och mitt utseende inom rimliga gränser. Jag är ingen superdeffad gymkille, men tränar och håller mig i trim. 


    Mm det var ju inte det jag skrev var jobbigt dock. Det blir pinsamt uppenbart att du försöker undvika frågan. Eller så förstår du helt enkelt och det förklarar egentligen rätt mycket.
  • Anonym (Rationell)
    Anonym (H) skrev 2016-06-15 02:42:40 följande:
    Mm det var ju inte det jag skrev var jobbigt dock. Det blir pinsamt uppenbart att du försöker undvika frågan. Eller så förstår du helt enkelt och det förklarar egentligen rätt mycket.
    Nej jag fattar verkligen inte. Förutom utseendet, vad menar du annars att man skulle försöka förbättra? Den här tråden handlar om att vara tjock, eller hur?
  • Anonym (H)
    Anonym (Rationell) skrev 2016-06-15 02:48:38 följande:

    Nej jag fattar verkligen inte. Förutom utseendet, vad menar du annars att man skulle försöka förbättra? Den här tråden handlar om att vara tjock, eller hur?


    Tom araya frågade dig detta:

    "Skäms du själv över vad andra kan ogilla hos dig?"

    Du svarade:

    "Om det är något jag själv kan styra över - absolut."

    Då skrev jag:

    "Herregud vad jobbigt det måste vara! Det finns ju extremt mycket olika saker som folk kan ogilla hos en som man kan styra över. Problem med självkänslan går att jobba på :) man måste inte vara perfekt i allas ögon och man behöver verkligen inte skämmas för saker andra kan tycka är fult hos en."

    Vet inte hur tydligare jag kan bli? Det måste vara jobbigt att skämmas över saker som folk kan tycka är fult. Om du t ex är blond och många tycker det är fult så bör man ju skämmas enligt dig - för du kan ju färga håret i någon annan färg. Det är ditt märkliga resonemang att man bör skämmas om någon tycker något är fult hos en som vi reagerar på.
  • Anonym (K)
    Anonym (Rationell) skrev 2016-06-15 02:48:38 följande:
    Nej jag fattar verkligen inte. Förutom utseendet, vad menar du annars att man skulle försöka förbättra? Den här tråden handlar om att vara tjock, eller hur?
    Ja då har du nog enligt ditt eget resonemang tidigare i tråden väldigt mycket mer att skämmas över än någon som råkar vara tjock har. Grattis. 
  • Anonym (Rationell)
    Anonym (K) skrev 2016-06-15 03:13:34 följande:
    Ja då har du nog enligt ditt eget resonemang tidigare i tråden väldigt mycket mer att skämmas över än någon som råkar vara tjock har. Grattis. 
    "Råkar"... Ta lite ansvar för fan. 
  • Anonym (K)
    Anonym (Rationell) skrev 2016-06-15 03:40:00 följande:
    "Råkar"... Ta lite ansvar för fan. 
    ......och där missar du helt poängen igen..... det här var ju riktigt roligt! :D
Svar på tråden tjock och sex?