• Johannus

    Farmen

    Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

    Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

  • Svar på tråden Farmen
  • Johannus

    Vad skönt Bettan åkte ut trots att hon var 120% säker på att vinna över Timmy.  Trist bara att alla får en chans till att komma tillbaka, men hoppas att det blir tävlingar dem emellan så att både Linnea och Bettan inte kommer tillbaka.

    Nu vet man inte vem av det nya Bettan väljer som storbonde, men där hoppas jag det blir Kalle.

    En undran det är väldigt tyst på här på Farmen tråden!  Har ni ledsnat på programmet eller på själva tråden?
    Hoppas ni har lite tid att diskutera Farmen.

  • Nandez

    Har precis kollat klart på alla sju avsnitten från Torpet, vet inte om jag gillar att de som åkt ut får en chans att komma tillbaka.

  • Linnis92
    Nandez skrev 2017-02-06 13:52:56 följande:

    Har precis kollat klart på alla sju avsnitten från Torpet, vet inte om jag gillar att de som åkt ut får en chans att komma tillbaka.


    Håller verkligen med! Inte nog med att skogsfolket kastas in, nu kommer det komma ytterligare 3 sen. Känns som att det blir väldigt långdraget -.-
  • Nandez
    Linnis92 skrev 2017-02-06 15:02:52 följande:
    Håller verkligen med! Inte nog med att skogsfolket kastas in, nu kommer det komma ytterligare 3 sen. Känns som att det blir väldigt långdraget -.-
    Ja, visst känns det som att det blir långdraget. Snart är det dags för kvällens avsnitt
  • Johannus

    Verkar komma in fler obekanta i morgon, men ändå på nått sätt bekanta.....svårt att förklara.

    Nå som det nu är på framen så ör allt lugnt i alla fall.

  • Treansresa

    Ansluter mig hit:) första året jag ser och är fast rejält. Fast tycker de är ganska dåligt egentligen haha. Gillar att de kom in folk från skogen :)

  • Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-07 20:30:01 följande:

    Verkar komma in fler obekanta i morgon, men ändå på nått sätt bekanta.....svårt att förklara.

    Nå som det nu är på framen så ör allt lugnt i alla fall.


    Vadå för några...? Såg kvällens avsnitt precis och fattade det inte som att de skulle komma in fler i morgon. Torparna kommer antagligen lite senare, då får vi se och Bettan och Linnea kommer tillbaka...
  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-02-07 21:29:27 följande:
    Vadå för några...? Såg kvällens avsnitt precis och fattade det inte som att de skulle komma in fler i morgon. Torparna kommer antagligen lite senare, då får vi se och Bettan och Linnea kommer tillbaka...
    Det visades från morgondagens avsnitt en snutt och där var 2 killar som inte varit med tidigare.

    Torparna ska nog kämpa om en plats tillbaka.
  • Johannus
    Treansresa skrev 2017-02-07 21:21:12 följande:
    Ansluter mig hit:) första året jag ser och är fast rejält. Fast tycker de är ganska dåligt egentligen haha. Gillar att de kom in folk från skogen :)
    Välkommen hit och diskutera. Jag har nog sett alla Farmen program från det det började och tycker om programmet.

    Det är kul att följa människor från olika delar av Sverige hur dem klarar att bo och jobba tillsammans.  Hur dem klarar att inte få röka, inte ha mobiltelefon inga moderniteter.

    Man såg redan i börja av årets Farmen att det var några som inte klarade av detta.
  • Treansresa
    Johannus skrev 2017-02-07 22:39:58 följande:

    Välkommen hit och diskutera. Jag har nog sett alla Farmen program från det det började och tycker om programmet.

    Det är kul att följa människor från olika delar av Sverige hur dem klarar att bo och jobba tillsammans.  Hur dem klarar att inte få röka, inte ha mobiltelefon inga moderniteter.

    Man såg redan i börja av årets Farmen att det var några som inte klarade av detta.


    Jo det är verkligen en salig blandning av människor. Började kolla då linnea är från samma by som jag så vet vem hon är (även fast jag är äldre haha)

    Jag hade inte klarat farmen det är ja säker på! Är livrädd för djur hahaha.

    Hoppas de blir lite mer fart här i Tråden:)