• Johannus

Farmen

Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

• Svar på tråden Farmen
  • Linnis92
    Treansresa skrev 2017-02-09 21:52:09 följande:

Jag är också missnöjd. Tycker Stina verkar ha gjort massor och klagar inte på allt längre. Undra vem hon väljer. Tror syl.. Är stark så de kan bli farligt.

Robban eller Alex borde de ha blivit! Klarar robban mindre o mindre för varje avsnitt. Det Alex håller på med är ju bara äckligt :(

Håller med ! Kräks lite i munnen varje gång jag ser Robban och Alex
  • Johannus
    Treansresa skrev 2017-02-09 21:52:09 följande:
    Jag är också missnöjd. Tycker Stina verkar ha gjort massor och klagar inte på allt längre. Undra vem hon väljer. Tror syl.. Är stark så de kan bli farligt.

Robban eller Alex borde de ha blivit! Klarar robban mindre o mindre för varje avsnitt. Det Alex håller på med är ju bara äckligt :(
    Det blir svårt för Stina att välja då alla andra tjejer är yngre och starkare, men frågan är om det blir kunskap så vet jag inte hur det skulle gå för Syljan eller vad hon heter. Helt klart kommer den som blir andre kämpe och välja styrka då dem vet att Stina har ont i sina händer. (Tråkigt, men sant)

Ja Alex hade fått bli förste kämpe för jag kan inte med hans lathet.

Robban med för att han har så hetsigt humör så han kan åka ut. 
  • Treansresa
    Linnis92 skrev 2017-02-09 21:55:50 följande:

Håller med ! Kräks lite i munnen varje gång jag ser Robban och Alex

Precis robban tror han kan bestämma efter hur de behagar mef möten och allt. Okej om man i nte vill berätta hur man mår i detalj, men säg bara nå ytligt som bra istället då.

Alex tycker jag som sagt är sliskig, men är säkert så, ju mer sex o grejer ju mer samarbete sedan.
  • Treansresa
    Johannus skrev 2017-02-09 22:02:05 följande:

Det blir svårt för Stina att välja då alla andra tjejer är yngre och starkare, men frågan är om det blir kunskap så vet jag inte hur det skulle gå för Syljan eller vad hon heter. Helt klart kommer den som blir andre kämpe och välja styrka då dem vet att Stina har ont i sina händer. (Tråkigt, men sant)

Ja Alex hade fått bli förste kämpe för jag kan inte med hans lathet.

Robban med för att han har så hetsigt humör så han kan åka ut. 

Jag tror också det blir styrka pga händerna

Vad har ni för favoriter? :)
  • Linnis92
    Treansresa skrev 2017-02-09 22:05:15 följande:

Jag tror också det blir styrka pga händerna

Vad har ni för favoriter? :)

Jag gillar Nicklas, Timmy och Alexandra.
  • Treansresa
    Linnis92 skrev 2017-02-09 22:10:08 följande:

Jag gillar Nicklas, Timmy och Alexandra.

Nicklas har jag svårt att få nå grepp om. Han får inte så mycket tv tid. Men de lilla man ser verkar han vettig och jobbar.

Timmy och Alexandra är ju jättemysiga:) hoppas dom går långt.

Maria har faktiskt börjat växa lite i mina ögon igen. Ska bli intressant att se om de fortsätter
  • Johannus

Mina favoriter från dag 1 Niklas en lugn och arbetsför man. Hoppas han vinner :)

Alexandra och Timmy som goda tvåor.

Gillar även Stina trots att hon har haft sina utbrott, men som det verkar nu så har hon och Maria blivit vänner igen.

Hasse är krånglig för när han är med gruppen då är han snäll och vill vara allas (pappa), men när han var gårdskarl  då var han en jätte jobbig och tog över Niklas roll som storbonde. Vill inte att han ska få storbonde rollen för då är det synd om alla andra.

• Linnis92
    Johannus skrev 2017-02-10 00:11:07 följande:

Mina favoriter från dag 1 Niklas en lugn och arbetsför man. Hoppas han vinner :)

Alexandra och Timmy som goda tvåor.

Gillar även Stina trots att hon har haft sina utbrott, men som det verkar nu så har hon och Maria blivit vänner igen.

Hasse är krånglig för när han är med gruppen då är han snäll och vill vara allas (pappa), men när han var gårdskarl  då var han en jätte jobbig och tog över Niklas roll som storbonde. Vill inte att han ska få storbonde rollen för då är det synd om alla andra.

Varför skulle det vara synd om alla andra om Hasse blev storbonde? Han skötte sig inte som gårdskarl men jag tror han skulle strukturera upp de som behöver struktureras om han blir SB. Typ Robban och Alex skulle nog få höra ett och annat...
  • Johannus
    Linnis92 skrev 2017-02-10 03:43:10 följande:
    Varför skulle det vara synd om alla andra om Hasse blev storbonde? Han skötte sig inte som gårdskarl men jag tror han skulle strukturera upp de som behöver struktureras om han blir SB. Typ Robban och Alex skulle nog få höra ett och annat...
    Visserligen så skulle han få pli på vissa, men jag känner det som att han blir hård även mot dem som ändå jobbar och sköter sig.

Jag bara tycker att han ändrar attityd när han får chansen att bestämma.
  • Nandez
    Johannus skrev 2017-02-10 19:28:32 följande:
    Visserligen så skulle han få pli på vissa, men jag känner det som att han blir hård även mot dem som ändå jobbar och sköter sig.

Jag bara tycker att han ändrar attityd när han får chansen att bestämma.
    Håller med dig gällande honom. Undrar vem Stina väljer som andre kämpe.