Farmen
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.
Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.
Jag är också missnöjd. Tycker Stina verkar ha gjort massor och klagar inte på allt längre. Undra vem hon väljer. Tror syl.. Är stark så de kan bli farligt.
Robban eller Alex borde de ha blivit! Klarar robban mindre o mindre för varje avsnitt. Det Alex håller på med är ju bara äckligt :(
Håller med ! Kräks lite i munnen varje gång jag ser Robban och Alex
Det blir svårt för Stina att välja då alla andra tjejer är yngre och starkare, men frågan är om det blir kunskap så vet jag inte hur det skulle gå för Syljan eller vad hon heter. Helt klart kommer den som blir andre kämpe och välja styrka då dem vet att Stina har ont i sina händer. (Tråkigt, men sant)
Ja Alex hade fått bli förste kämpe för jag kan inte med hans lathet.
Robban med för att han har så hetsigt humör så han kan åka ut.
Jag tror också det blir styrka pga händerna
Vad har ni för favoriter? :)
Jag gillar Nicklas, Timmy och Alexandra.
Mina favoriter från dag 1 Niklas en lugn och arbetsför man. Hoppas han vinner :)
Alexandra och Timmy som goda tvåor.
Gillar även Stina trots att hon har haft sina utbrott, men som det verkar nu så har hon och Maria blivit vänner igen.
Hasse är krånglig för när han är med gruppen då är han snäll och vill vara allas (pappa), men när han var gårdskarl då var han en jätte jobbig och tog över Niklas roll som storbonde. Vill inte att han ska få storbonde rollen för då är det synd om alla andra.
Mina favoriter från dag 1 Niklas en lugn och arbetsför man. Hoppas han vinner :)
Alexandra och Timmy som goda tvåor.
Gillar även Stina trots att hon har haft sina utbrott, men som det verkar nu så har hon och Maria blivit vänner igen.
Hasse är krånglig för när han är med gruppen då är han snäll och vill vara allas (pappa), men när han var gårdskarl då var han en jätte jobbig och tog över Niklas roll som storbonde. Vill inte att han ska få storbonde rollen för då är det synd om alla andra.