• Johannus

Farmen

Hej alla "Farmen" tittare! Nu börjar det efterlängtade programmet om 15 minuter.

Här kan vi diskutera om deltagarna och farmen livet.
    Hoppas vi får lika trevligt som vi hade när vi diskuterade BFS.

• Svar på tråden Farmen
  • Johannus

Tror inte Stina klarar grinden. Har man ont i kroppen så är styrkan inte där och det vet jag som har fibromyalgi att kroppen sviker när man anstränger sig.

men jag vill inte att någon av dem åker......Ok vem som än åker får dem en andra chans så någon av alla kommer tillbaka frågan är bara vem?

• Treansresa

Känns tråkigt efter idag:( trodde inte det skulle bli såhär:( undra vem som blir storbonde nu

• Linnis92

För mig gjorde det varken till eller från vem av dom som åkte hem. Avskydde Stina förut men hon har lugnat ner sig ganska många hekto.

Kul att Hasse fick lite creed för växthuset också!

Nästa storbonde, jag tror inte det blir Alex. Timmy kanske ?

• Treansresa
    Linnis92 skrev 2017-02-12 21:30:57 följande:

För mig gjorde det varken till eller från vem av dom som åkte hem. Avskydde Stina förut men hon har lugnat ner sig ganska många hekto.

Kul att Hasse fick lite creed för växthuset också!

Nästa storbonde, jag tror inte det blir Alex. Timmy kanske ?

Jag tror inte heller Alex. Är lite fundersam på om hon kanske väljer syliane (hur de nu stavas)

Ja Hasse var verkligen värd att få positivt feedback :) och vilken härlig fest de verkar ha haft. :) men tycker de är dåligt att inte alla får var med på den.
  • Johannus
    Treansresa skrev 2017-02-12 21:39:53 följande:
    Jag tror inte heller Alex. Är lite fundersam på om hon kanske väljer syliane (hur de nu stavas)

Ja Hasse var verkligen värd att få positivt feedback :) och vilken härlig fest de verkar ha haft. :) men tycker de är dåligt att inte alla får var med på den.
    Tyckte också att det var fel att Stina och Alexandra inte fick delta i partyt eftersom dom jobbat under veckan, men, men farmens regler är konstiga och för det andra så ska man inte vara bakis när man tävlar.

Hasse är duktig och ja feedback ska han ha, men hoppas att han lär under programmets gång att han kan vara lika ödmjukt när han blir storbonde.

Tror att Timmy blir den nya storbonden.
  • Treansresa
    Johannus skrev 2017-02-13 19:44:03 följande:

Det var Alex som blev storbonde :( Undrar hur denna vecka blir?

Ojojoj hur ska detta gå:( vet ju hur de var första veckan med linnea. :(
  • Treansresa

Alltså ja vad säger man om dagens torpet! Jag kunde inte ha ljudet på och fick göra annat.

• Johannus
    Treansresa skrev 2017-02-13 19:47:15 följande:
    Ojojoj hur ska detta gå:( vet ju hur de var första veckan med linnea. :(
    Det är nog så att Hasse kommer att ta över för han accepterar inte Alex slöa sätt...Märktes redan i kväll.
  • Linnis92
    Treansresa skrev 2017-02-13 20:17:33 följande:

Alltså ja vad säger man om dagens torpet! Jag kunde inte ha ljudet på och fick göra annat.

ALLTSÅ HERREGUD VADFAN! Skönt att slippa henne en gång för alla.