• Let it Rain

    Följas åt till ett plus!

    Jag har just påbörjat försöken när det gäller barn nummer 2 och tänker att vi är fler som vill följas åt i denna resa (så mycket roligare när man kan skriva av sig nånstans).

    Jag har ännu ingen koll på hur min cykel ser ut eftersom jag bara har hunnit ha en mens sedan förra förlossningen (jag ammar ännu och det tog ett bra tag innan den kom tillbaka). Jag är också lite äldre (38), så är väldigt spänd inför hur fertiliteten ser ut i dagsläget.

    Följs som sagt gärna åt i väntan på plusset.

  • Svar på tråden Följas åt till ett plus!
  • molltroll0609
    Snufflan skrev 2017-11-29 16:45:55 följande:

    MEN GRATTIS!!!! Helt fantastiskt ju! All lycka till er och den lille!!!!


    Tack <3 Får hoppas det går fint hela vägen!

    Nu väntar vi på ditt plus också
  • molltroll0609
    Sommaren12 skrev 2017-11-29 16:28:02 följande:

    Åh grattis!! :) då var det ju växtvärk å inte mensvärk. :)


    Tack, ja det måste ha varit så
  • Längtan är stor

    I söndags fick jag lite blödningar och i måndags samt igår kom det även väldigt lite och idag ingenting, är det någon mer som haft så och ändå fått ett plus?

  • ankmamma
    molltroll0609 skrev 2017-11-29 06:51:53 följande:

    Mensen har inte dykt upp trots mycket mensvärk....imorse plussade jag

    Stort lycka till och hoppas du får ett fint plus i december. Håller mina tummar <3


    Va roligt!! Stort grattis! :D
  • skontjejen

    Hej! Jag är 21 år och jag och min kille har varit tillsammans i två år! En månad efter jag och han hade börjat träffas blev jag gravid och jag gjorde en medicinsk abort. Nu försöker vi på riktigt att bli gravida och har försökt lite till och från i ungefär 8 månader. Har fått höra att ifall man vill för mycket kan hjärnan låsa sig? Senaste ÄL körde vi i alla fall på duktigt hela helgen och jag till och med STOD PÅ HÄNDER (!??!vad gör man inte för en knodd??!) och beräknad mens är om tre dagar!!! Håller alla tummar både för mig själv och er andra ??

  • Saima17

    Nån här som har erfarenhet av att som gravid ha en negativ blodgrupp och karn har en positiv blodgrupp? Vad behöver göras då? Ja har negativ och högst antagligen har min karl positiv (vi ha int hunni testa än) vilket gör att min kropp kan stöta bort ev bebis om den får positiv. E livrädd för att det ställer till massa skit

  • Snufflan

    11 dagar kvar till mitt allra första BIM i mitt liv. Känns som jag inte orkar vänta. Vill veta nu om det är plus eller minus!

    Hur ska jag få mina tankar på annat? Letar redan symtom fast jag vet att det inte ens är möjligt!

  • Saima17
    Snufflan skrev 2017-11-30 20:25:07 följande:

    11 dagar kvar till mitt allra första BIM i mitt liv. Känns som jag inte orkar vänta. Vill veta nu om det är plus eller minus!

    Hur ska jag få mina tankar på annat? Letar redan symtom fast jag vet att det inte ens är möjligt!


    Gör nå du tycker om.. Träna, baka, gå ut å gå. Träffa vänner, fika eller renovera nåt :)
  • Snufflan
    Saima17 skrev 2017-11-30 20:27:17 följande:
    Gör nå du tycker om.. Träna, baka, gå ut å gå. Träffa vänner, fika eller renovera nåt :)
    Ja, du har rätt. Men tankarna snurrar. Försöker också tänka att det inte alls gör något om det inte blir plus denna gång. Ett försök är inget försök. Det får ta lite tid också. .;) Intalar jag mig i alla fall.
  • Saima17
    Snufflan skrev 2017-12-01 10:48:47 följande:

    Ja, du har rätt. Men tankarna snurrar. Försöker också tänka att det inte alls gör något om det inte blir plus denna gång. Ett försök är inget försök. Det får ta lite tid också. .;) Intalar jag mig i alla fall.


    Aaah ja vet.. E i samma sits.. Vill verkligen int ha äl nu.. Ja börja testa idag.. Hoppas på 5 negativa test till.. Men knappast :-/
Svar på tråden Följas åt till ett plus!