• Anonym (Frustrerad)

    Min flickvän vill aldrig.

    Hej jag och min flickvän är runt 30. Hon är en underbar tjej på många sätt. Hon är väldigt kärleksfull där hon gillar närhet mycket precis som jag gör. 
    Hon tar ofta initiativ till kyssar, kramar osv och sexlivet är väldigt bra. Vi har varit tillsammans i snart tre år och hon har aldrig velat suga av mig. I början tänkte jag att det kommer senare men det gör det inte.
    Jag går alltid ner på henne för älskar henne och vill se henne njuta men jag vill så gärna själv få tillbaka. 
    Längtar verkligen. Mina ex hade inga problem att ge oralsex men min nuvarande vill aldrig!

    Jag är emot otrohet jättemycket men på senare tid har jag gått och funderat på det men samtidigt älskar jag min flickvän och det är just bara den här biten som är problem i förhållandet!
    Vad ska jag göra?

  • Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.
  • molly50
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-18 07:22:13 följande:
    Ja på sätt och vis har du rätt angående analsexet, hon har ingen anledning att gå med på det.
    Det är ju alltid jag som föreslår det och det har du rätt i.
    Jag ska verkligen försöka ta upp det med Ellen på något sätt angående oralsex även om jag tycker det är så jobbigt att prata om. Vill inte att hon ska ta illa upp eller bli sårad. Hon betyder väldigt mycket för mig.
    Men om ni kan prata med varandra om allt annat så förstår jag inte varför det är så svårt att prata om sex.
    Om man sa få det man vill ha i sexväg så måste man kunna prata om det. 
    Inte tjata.
    Carpe Diem
  • Anonym (Undrar)
    molly50 skrev 2018-01-16 23:09:10 följande:
    Har du försökt prata med henne om det? Hon kanske behöver hjälp att bearbeta det som hänt henne.
    Men bra att du kan respektera henne annars.
    Jo vi har nog pratat. Hjälp att bearbeta borde hon kanske ha fått tidigare, det är ju över 20 år sen nu. Hon har ju byggt upp sitt sexliv och sina preferenser så att det fungerar.Om hon hade fått hjälp att bearbeta tidigare kunde hon kanske ha undgått olika blockeringar och rädslor som länge har begränsat henne.
  • Anonym (Undrar)
    molly50 skrev 2018-01-16 23:10:34 följande:
    Ja,jag var inte så gammal. Så det var ingen bra första upplevelse av sex för min del.
    Men det är nog lika illa oavsett hur gammal man är,när man råkar ut för något sådant.
    Jo, och så synd att någon gör det bara för att tillfredsställa sig själv. Mannen som tog henne ställde mannen till mycket problem för hennes vidare utveckling på det sexuella området. Och indirekt har han även gjort det omöjligt för mig att få uppleva avsugningar. Ett väldigt högt pris för de två orgasmer han fick. Och priset betalar vi medan han själv antagligen drog vidare och tillfredsställde sig med olika kvinnor både med sköna avsugningar och annat. Men så är det. Sex är ett tufft spel med vinnare och förlorare. Och den som är tuff och fräck kan ofta hämta hem mera än den som är lite försiktig.
  • molly50
    Anonym (Undrar) skrev 2018-01-18 12:30:33 följande:
    Jo vi har nog pratat. Hjälp att bearbeta borde hon kanske ha fått tidigare, det är ju över 20 år sen nu. Hon har ju byggt upp sitt sexliv och sina preferenser så att det fungerar.Om hon hade fått hjälp att bearbeta tidigare kunde hon kanske ha undgått olika blockeringar och rädslor som länge har begränsat henne.
    Ok. Men kanske kan sexterapeut vara något för er annars?
    Då kan ni kanske få förslag på hur ni kan göra,i alla fall.
    Anonym (Undrar) skrev 2018-01-18 12:55:57 följande:
    Jo, och så synd att någon gör det bara för att tillfredsställa sig själv. Mannen som tog henne ställde mannen till mycket problem för hennes vidare utveckling på det sexuella området. Och indirekt har han även gjort det omöjligt för mig att få uppleva avsugningar. Ett väldigt högt pris för de två orgasmer han fick. Och priset betalar vi medan han själv antagligen drog vidare och tillfredsställde sig med olika kvinnor både med sköna avsugningar och annat. Men så är det. Sex är ett tufft spel med vinnare och förlorare. Och den som är tuff och fräck kan ofta hämta hem mera än den som är lite försiktig.
    Ja,verkligen! Han var bara 1 år äldre än mig,men var redan porrskadad och trodde att det var så det skulle vara i sängen.
    Killar som jag träffade efter honom fick mig att inse att det inte alls behöver vara så.
    Och så här i efterhand så kan jag bara se på honom som århundradets sämsta ligg.
    Carpe Diem
  • möjligt
    Anonym (Undrar) skrev 2018-01-18 12:55:57 följande:

    Jo, och så synd att någon gör det bara för att tillfredsställa sig själv. Mannen som tog henne ställde mannen till mycket problem för hennes vidare utveckling på det sexuella området. Och indirekt har han även gjort det omöjligt för mig att få uppleva avsugningar. Ett väldigt högt pris för de två orgasmer han fick. Och priset betalar vi medan han själv antagligen drog vidare och tillfredsställde sig med olika kvinnor både med sköna avsugningar och annat. Men så är det. Sex är ett tufft spel med vinnare och förlorare. Och den som är tuff och fräck kan ofta hämta hem mera än den som är lite försiktig.


    Bara för att erbjuda lite perspektiv, det finns många kvinnor som helt enkelt inte gillar att ge oralsex utan att ha haft någon dålig upplevelse alls. Tänker bara att du verkar lite låst i tankesättet att, om det inte varit för den erfarenheten så hade din fru gillat det. Inte för att det förbättrade oddsen så klart men det är inte alls omöjligt att hon inte gillat det iaf....
  • EnAnonumius
    möjligt skrev 2018-01-18 15:50:04 följande:
    Bara för att erbjuda lite perspektiv, det finns många kvinnor som helt enkelt inte gillar att ge oralsex utan att ha haft någon dålig upplevelse alls. Tänker bara att du verkar lite låst i tankesättet att, om det inte varit för den erfarenheten så hade din fru gillat det. Inte för att det förbättrade oddsen så klart men det är inte alls omöjligt att hon inte gillat det iaf....
    Precis. Inget är "hugget i sten" s.a.s. 
    Nu gillar jag iofs att ge/få oralsex, men det finns annat i sexväg som jag ogillar som jag aldrig har upplevt "dålig erfarenhet av", för att få detta ogillande.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (Frustrerad)
    molly50 skrev 2018-01-18 10:19:10 följande:
    Men om ni kan prata med varandra om allt annat så förstår jag inte varför det är så svårt att prata om sex.
    Om man sa få det man vill ha i sexväg så måste man kunna prata om det. 
    Inte tjata.
    Jo jag förstår att du tycker så men just sex är aldrig något jag känt mig bekväm med att prata om, inte med mina ex eller mina vänner som jag är otroligt nära. Vet inte varför men det har alltid varit så.
    Jag ska försöka att inte tjata, även om jag ser det som att jag frågar, precis som hon gör.
  • Anonym (Frustrerad)
    Anonym (Linda) skrev 2018-01-18 10:00:57 följande:
    Ts, jag undrar lite hur du själv skulle känna om din tjej skrev sånt här till andra personer? Om hon skulle skriva att hennes sexliv skulle bli så mycket bättre med nån främling, jämfört med hur det är just nu med dig som är hennes pojkvän?
    Det var ett litet skämt men det var onödigt att skriva så i text. Jag älskar min flickvän otroligt mycket och det vet hon om.
  • molly50
    Anonym (Frustrerad) skrev 2018-01-18 19:15:48 följande:
    Jo jag förstår att du tycker så men just sex är aldrig något jag känt mig bekväm med att prata om, inte med mina ex eller mina vänner som jag är otroligt nära. Vet inte varför men det har alltid varit så.
    Jag ska försöka att inte tjata, även om jag ser det som att jag frågar, precis som hon gör.
    Fast det är väl något du måste kunna öva på.
    Om du inte pratar med henne om det här så får du väl bara acceptera att du får leva utan avsugningar.

    Hur kan du vara säker på att hon inte ser dina frågor som tjat om du inte pratar med henne om det?
    Carpe Diem
  • Anonym (Frustrerad)
    molly50 skrev 2018-01-18 19:27:27 följande:
    Fast det är väl något du måste kunna öva på.
    Om du inte pratar med henne om det här så får du väl bara acceptera att du får leva utan avsugningar.

    Hur kan du vara säker på att hon inte ser dina frågor som tjat om du inte pratar med henne om det?
    Under sexakten när vi har sex så frågar jag om hon kan suga av mig. Känner att jag börjar komma och skulle tycka det var trevligt om hon avslutade det på ett mysigt sätt.
    Jag går inte ner på henne självmant, om vi ligger och kysser varandra som leder till smekningar och underkläder av så säger hon, kan du slicka mig nu. Det är alltid hon som frågar. Skulle aldrig någonsin oavsett vilken flicka det är ta av henne trosorna och gå ner på henne, det kallas sexuella övergrepp. Det är alltid på hennes kommando som gör att jag ger henne oralsex.
Svar på tråden Min flickvän vill aldrig.