• Nandez

    Robinson 2018

    Robinson börjar på söndag, någon mer som ska titta?

  • Svar på tråden Robinson 2018
  • Nandez
    Deceree1 skrev 2018-04-06 13:12:46 följande:
    Hur hittar jag den? Om den som startat den kunde skriva ett par ord i den så den hamnar överst. Annars vet jag inte. Sitter med telefonen. FL funkar jättedåligt på min Padda
    Det var jag som startade tråden, har skrivit i den några gånger. Hoppar dit och skriver nu.
  • Deceree1
    Nandez skrev 2018-04-06 13:16:37 följande:

    Det var jag som startade tråden, har skrivit i den några gånger. Hoppar dit och skriver nu.


    Oh:) tack:) hoppas ni vill vara med och diskutera där med:) ni som ser det alltså. Det finns mycket spåna i där:)
  • Johannus
    Deceree1 skrev 2018-04-06 13:12:46 följande:
    Hur hittar jag den? Om den som startat den kunde skriva ett par ord i den så den hamnar överst. Annars vet jag inte. Sitter med telefonen. FL funkar jättedåligt på min Padda
    Jag skriver i min tråd så ni kan börja diskutera Farmen Norge :)

  • Nandez
    Johannus skrev 2018-04-06 17:01:03 följande:
    Jag skriver i min tråd så ni kan börja diskutera Farmen Norge :)

    Vad menas
  • Johannus
    Nandez skrev 2018-04-06 17:59:05 följande:
    Vad menas
    Förlåt ....du hade startat farmen VIP före mig......Jag startade senare och hade kvar den...så glöm att jag skrev att dem fick skriva i min tråd.

    OBS! Skriv i Nandez Farmen VIP ni som vill prata om Farmen Norge.

    Förlåt Nandez än en gång.
  • Nandez
    Johannus skrev 2018-04-06 18:09:41 följande:
    Förlåt ....du hade startat farmen VIP före mig......Jag startade senare och hade kvar den...så glöm att jag skrev att dem fick skriva i min tråd.

    OBS! Skriv i Nandez Farmen VIP ni som vill prata om Farmen Norge.

    Förlåt Nandez än en gång.
    Det är lungt
  • molly50
    Deceree1 skrev 2018-04-06 13:12:46 följande:
    Hur hittar jag den? Om den som startat den kunde skriva ett par ord i den så den hamnar överst. Annars vet jag inte. Sitter med telefonen. FL funkar jättedåligt på min Padda
    Den heter väl kort och gott Farmen 2018,tror jag.
    Carpe Diem
  • flygrl
    Johannus skrev 2018-04-02 00:49:28 följande:

    Jag trodde att Victoria skulle välja att gå till lag nord, men så blev det inte. Hon satt ju säkert med sin amulett.

    Jag tror att det kommer att bli massor av bråk mellan Jim och Karolin. Karolin tror jag även kommer vara den som kommer att visa för Victoria att hon inte är välkommen tillbaka.

    Men ju mer dem bråkar i lag syd desto mindre ork har dem att tävla och det ger förtur till lag nord.

    Det som åker ut kommer väl inte att lämna ön för dem brukar ju samlas någon annanstans för att ha chansen att ta sig tillbaka med tävlingar sinsemellan.


    ...och precis så gick det. Lag Syd bråkar och förlorar tävlingar.

    Men nån andra chans verkar inte finnas den här säsongen. Ist kommer dom där 3 nya deltagarna in i leken på nåt sätt.
  • flygrl

    Spännande se hur det blir i morgondagens öråd med vem som blir utröstad och hur kidnappningen kommer funka.

    Nån mer än jag som tycker Pascal tog löjligt stora ord i sin mun när han ojade sig över att han alltid e bäst fysiskt, psykiskt och whatsoever? Jag gillar honom men där tog han i så han nästan sprack.

    Kan inte hjälpa och tycka lite synd om Jim som verkligen tagit sig vatten över huvet nu. :/ Klart det ska finnas plats för äldre deltagare med som kan bidra med bla. livserfarenhet. Men han borde kanske ha tänkt över sin anmälan till Robinson mtp han får panik i vattnet och det ingår mycket vatten moment i Robinson. Men jag hoppas ändå han inte blir utröstad imorgon. :)

    Det hänger nog mycket på om vänskapen med Pascal håller i orådet.

  • Deceree1

    Jag trot att de kommer att rösta ut Jim. Dom måste nästan det för lagets överlevnad. Ja, gud, vad han skröt Pascal! Det kändes ju jättekonstigt! Och otrevligt. Jag har tyckt att han är en sjysst kille med båda fötterna i sanden. Victoria framträder inte så mycket nu ängre. Det ser ut som om hon gärna vill sägavad hon tycker men väljer att knipa igen. Ja, det är synd om jim.. men han har själv valt att söka till Robinson.

Svar på tråden Robinson 2018