• Anonym (hyfsat snygg kvinna)

    Finns det någon riktigt fager kille härinne?

    Sannolikheten är kanske inte så stor men gör ett försök!
    Jag har fått för mig att det högsta man kan vara på jorden är en riktigt jävla snygg kille. En sån där som de allra flesta tjejer eller iallafall en stor skara vänder sig om efter eller suckar när de ser...

    Har haft lite kul och bläddrat runt på min systers dejtingapp bland hundratals säkert tusen killar och blir helt uppslukad när jag ser en sån kille eftersom de är så otroligt sällsynta. Högst en eller ett par på 1000 ca. Jag vill veta hur det känns att kunna få de flesta tjejer?

    Ni som har ett sånt utseende eller känt någon man med ett sådant? Berätta!!

  • Svar på tråden Finns det någon riktigt fager kille härinne?
  • Anonym (hyfsat snygg kvinna)
    Anonym (Man 42) skrev 2019-02-27 13:31:33 följande:
    Till det negativa kanske kan nämnas, är att alla tror jag är så mycket äldre. De flesta gissar att jag är 15-20 är äldre än jag i själva verket är.

    Jag har tidigare trott att det beror på "de grå tidningarnas charm". Men senare förstått att det snarast beror på min pondus. Trots att jag är ganska tystlåten, menar många att jag " bara äger". Att uppmärksamheten i ett sällskap kretsar kring mig. Dock har jag svårt att tro att detta skulle bero på mitt utseende. Men om min pondus och självsäkerhet är ett resultat av uppmärksamhet och utseende vet jag inte. Det har iallafall aldrig gjort mig högfärdig. Många undrar snarast hur jag kan vara så omedveten om mitt utseende och all uppmärksamhet jag får. För om sanningen ska fram upplever jag bara hälften av den uppmärksamhet jag tydligen får. Jag själv hade exempelvis aldrig märkt att uppmärksamheten alltid kretsade kring mig i större sällskap.
    Det verkar vara din inre självsäkerhet och harmoni som får det att stråla omkring dig i kombination med vackra drag/kropp, längd kanske osv.

    Människor är svaga för självförtroende och ledaregenskaper. Tänk en person som Sean Connery t ex som har de egenskaperna.Han har också alltid sett mycket äldre ut som ung, medan han nu som äldre kan se yngre ut..

    Skulle kalla det perfekta egenskaper både i en man och en kvinna.
  • Anonym (Man 42)
    Anonym (hyfsat snygg kvinna) skrev 2019-02-27 14:15:42 följande:

    Det verkar vara din inre självsäkerhet och harmoni som får det att stråla omkring dig i kombination med vackra drag/kropp, längd kanske osv.

    Människor är svaga för självförtroende och ledaregenskaper. Tänk en person som Sean Connery t ex som har de egenskaperna.Han har också alltid sett mycket äldre ut som ung, medan han nu som äldre kan se yngre ut..

    Skulle kalla det perfekta egenskaper både i en man och en kvinna.


    Man kan ju alltid hoppas att jag fortfarande ser ut som 60, om 40år ;)
  • Anonym (Visst)

    Vi är fagra allihop på vårt lilla vis ????????????????

  • Havin

    Håller med om din statistik! Max ett par snygga män på 1000. Eller så är de snygga inte registrerade på dejtingappar :)

  • Anonym (Q)

    Tror inte det är så svårt för tjejer att hitta en tvålfager kille.
    Tycker ni det är mest fagra killar i storstäderna eller finns det mera ute på landsbygden 

  • Anonym (hyfsat snygg kvinna)
    Anonym (Q) skrev 2019-03-20 22:36:37 följande:

    Tror inte det är så svårt för tjejer att hitta en tvålfager kille.
    Tycker ni det är mest fagra killar i storstäderna eller finns det mera ute på landsbygden 


    Nej inte svårt att hitta dem i storstan, men att han skulle vara singel är ju högst osannolikt. Om det händer är det några veckor i pausen och då lär det bli trafik på hans konto. De ar aldrig singlar länge!
  • Anonym (Q)
    Anonym (hyfsat snygg kvinna) skrev 2019-03-20 23:05:48 följande:
    Nej inte svårt att hitta dem i storstan, men att han skulle vara singel är ju högst osannolikt. Om det händer är det några veckor i pausen och då lär det bli trafik på hans konto. De ar aldrig singlar länge!
     Är det frustrerande för dig. Du söker efter en partner enbart seriöst då.
    Tycker du att det svåra är att fånga in dom  har du prövat att använda  lasso 
  • Emma2000

    Det fanns en kille från Italien på min skola förra året som var riktigt, riktigt jäkla oförskämt snygg.
    Han var kanske 195 cm lång och var byggd som en grekisk gud (stora, breda axlar, stora armmuskler, perfekta bröst- och magmuskler utifrån vad man kan se när han har tajta tröjor), kort mörkt hår och jättevackra blå ögon.
    Han hade alltid sällskap med minst en intresserad tjej, och jag märkte ofta hur tjejer satt och försökte flörta med honom på avstånd (typ titta på honom med stora nyfikna ögon medan de fuktade läpparna och lekte jättemycket med håret och sånt), och flera av dem gick förstås fram till honom och frågade om en dejt helt spontant.
    Jag såg honom definitivt med minst 7-8 olika tjejer under bara ett år, och de tjejer som han hade dumpat fortsatte att flörta med honom efter det för att försöka "få honom tillbaka".

    Jag tog mod till mig och flörtade med honom vid ett tillfälle, och vi träffades som KK-partners i kanske en månad (alltid på mitt initiativ), och jag märkte att vi oftast inte hann speciellt långt alls med själva sexet - bara upplevelsen att sitta i ridställning på skolans supersnygging och vara på väg att börja ha sex med honom var tillräckligt överväldigande för att jag skulle få orgasmer, sen satt jag mest och gnydde och bet mig i läpparna med slutna ögon och darrade innan vi hade hunnit göra någonting alls.
    Han såg mest road ut av det och gav mig ett underbart vackert leende som gjorde mig alldeles varm, sen körde vi såklart några rundor till typ direkt efteråt, haha.
    Det märktes definitivt att han hade massor av erfarenhet av sex.

    Han dumpade mig som sagt efter en månad, men vi hann ha sex väldigt många gånger;
    jag envisades alltid med att få träffa honom efter varje skoldag (ibland nekade han det, kanske en fjärdedel av gångerna), och två gånger sov jag över hos honom en hel helg och då blev det förstås extra mycket sex, så jag skulle tippa att vi hade sex säkert 30 gånger under den här tiden.

  • Anonym (Märker)

    Märker tjejer om en kille är tvålfager? Blir ni nervösa då?

Svar på tråden Finns det någon riktigt fager kille härinne?