• Hallonpaj

    BF december 2019

    Stort Grattis till plusset!!

    Här kan vi som har bf i december 2019 följas åt <3

    Välkomna :)

  • Svar på tråden BF december 2019
  • Anonym (hemlisen)
    Seseli skrev 2019-04-08 09:43:57 följande:
    Är också 38  :) mina barn är 6 och 3. 
    +1
  • AnnahmedH
    AnnahmedH skrev 2019-04-07 21:07:25 följande:

    Åh, grattis till att det gick så fort för er efter missfallet! För oss tog det sig på tredje försöket efter vårt missfall i v.8 (i december 2018). Jag plussade i fredags och känner att jag inte kan ta ut någon glädje ännu. Det känns som att jag inte tror på plusset på de olika test jag gjort! Jag kan inte tro det innan jag får se att bebisen växer där inne.


    Tack! Ja tredje försöket var otippat. De första två tänkte jag att jag var gravid medan jag denna gång känner mig mest likgiltig och icke-gravid. Jag hade lite ömma bröst idag och så har jag haft hög temp i kroppen men annars lyser alla symptom med sin frånvaro. Jag vill känna mig illamående och att jag har ömma bröst haha. Har du några symptom?
  • Anonym (5veckor)
    Anonym (hemlisen) skrev 2019-04-08 21:15:21 följande:
    +1
    +1 till Cool
  • kjessica

    Men ÄNTLIGEN, äntligen fick jag ett plus också!

    Försökt under en längre tid, i olika omgångar, så otroligt less på å kissa på dessa jäkla sticker, både ägglossningstest å gravidtest! så nu hoppas vi för allt i världen att detta går vägen ??

    BF 5 december om det vill sig !

    År otroligt trött, mildare ?mensvärk? och utan illamående. Våran största utmaning är att man redan nu vill skrika ut till hela världen att vi är gravid ! :)

    Allt är första gången för mig.

  • kjessica

    Känner igen mig otroligt i det du skriver. Vi har försökt aktivt 9 månader, och detta är första gången det fungerat.

    Har också varit sjukskriven för utmattningsdepression, har dock återhämtat mig väl och kommer börja arbeta 100% i maj med förhoppningen att det fungerar. Är dock otroligt skör och trött fortfarande, jobbar med balansen.

  • Chilin12

    Nu har mitt illamående satt igång, känns äntligen "på riktigt" och som en liten bekräftelse på att saker står rätt till. Med mitt MA så kände jag inga symptom alls. Men samtidigt så hoppas jag att det ger sig snart, med tvillingarna kräktes jag konstant från vecka 7 till BF, mindre kul haha.

  • Bio

    ???? Vi har 2 barn (6 och 2 år) och 2 missfall i bagaget, plus ett antal tidiga mf typ veckan efter plusset. Så jag ligger lite lågt tills vi har kommit längre. ????

  • Anonym (Aquaria)
    AnnahmedH skrev 2019-04-08 23:28:35 följande:

    Tack! Ja tredje försöket var otippat. De första två tänkte jag att jag var gravid medan jag denna gång känner mig mest likgiltig och icke-gravid. Jag hade lite ömma bröst idag och så har jag haft hög temp i kroppen men annars lyser alla symptom med sin frånvaro. Jag vill känna mig illamående och att jag har ömma bröst haha. Har du några symptom?


    Jag har i princip exakt samma symtom som förra gången. Kissnödig, svårt att komma till ro på natten, lite molvärk och brösten börjar ömma lite. Men tycker ändå inte det räcker för att ?känna mig gravid?. Vill må illa och spy typ.. mår lite för bra tycker jag. Precis som förra gången och det känns lite sådär alltså.. även om man kanske ska vara tacksam för det? Men efter ett missfall vill man ha lite mer bekräftelse..
  • Iskristall
    AnnahmedH skrev 2019-04-08 23:28:35 följande:

    Tack! Ja tredje försöket var otippat. De första två tänkte jag att jag var gravid medan jag denna gång känner mig mest likgiltig och icke-gravid. Jag hade lite ömma bröst idag och så har jag haft hög temp i kroppen men annars lyser alla symptom med sin frånvaro. Jag vill känna mig illamående och att jag har ömma bröst haha. Har du några symptom?


    Jag känner mig också ogravid, fast plus på stickan. Vill också känna symptom så man vet att det är på riktigt. Nu är jag mest bara orolig för missfall igen. Tung dag idag :(
Svar på tråden BF december 2019